Miraklen 16 dagar
Nu har de små blivit 16 dagar gamla och de växer som 17. Mamma Saga tar underbart hand om dem och mår själv mkt bra. Svårt att tro att bara för 3 veckor sedan var hon dödsjuk. Namn har de små fått oxå trots att de inte är "out of the woods" än så att säga. Såg att det var fler än jag som hade kull nr B =)
S*Kuzamkura's Bluegrass
S*Kuzamkura's Blushing Lilac
S*Kuzamkura's Be Havanna
S*Kuzamkura's Brown Sugar
S*Kuzamkura's Baretta
S*Kuzamkura's Berengaria
Ha en trevlig helg allihop =)
Gossegoss så GOSSIGT! Man blir ju alldeles till sig i trasorna! En PUSS på varje nos och två å den lila.
~ S*Nelliot's siames & orientaliskt korthår ~ www.nelliots.se ~
**Kattungar till salu!
**"The cat has too much spirit to have no heart" - Earnest Menaul
Lyckost där, som har så många ljuvliga bebbar att pussa på. 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Jättefina ungar
, skönt att allt håller sig stabilt!
Vad fina!
Så roligt att se dessa små gosiga och trinda mirakel!

ÅÅ *Smelter*
Helt vidunderlige små bebiser. Jeg blir så glad for å høre at det går så fint med dem og mamman.Så herlig for dere.
Du må gi alle sammen en puss fra meg også og en til mamma Saga.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Jättefina!
Superfina! 
Gillar chokladsköldpaddan (tror den är padda i alla fall)
/Elisa
Usch vad kär man kan bli i chokladen med vitt, den spottade (har jag för mig teckningen var enligt en tidigare tråd? är så dålig på färger än)
Men alla är ju givetvis fina!
Så härligt att allt fortsätter gå bra med kattfamiljen.

De är jätte fina!
Vill genast komma ner och pussa på dem!
Vad söta små mirakel!

Vilken färgpalett!!

Vilka små sötnosar! Man vill ju bara gosa med dom!
Måste säga att jag ändrat mig lite på färgerna. Den chokladspottade med vitt tror jag är en chokladsköldpadd spottad med vitt..
Ser väldigt röd ut i färgen.
/Elisa
#6 De får så många pussar de små så de har tröttnat på allt gos =)
#9 Ja visst är hon för härlig. Hon och en av chokladerna brukar ligga med tassarna för ögonen och sova när Saga är borta. Smart är den lilla oxå som föddes först men minst. Tagit den bästa tutten har hon fixat genom att ligga längst ner i högen =)
#10 Om två veckor flyttar de ur kattungerummet och då finns gästrummet tillgängligt vettu =) Det är bare och komme.
#14 Ja den lilla är otroligt röd i sin färgskiftning det var nog därför jag trodde kanel innan jag visste bättre =)
Virkelig noen fine pusonger 
Vilket härligt gäng du har där! Helt underbara allihop! 
Dom är jätte söta dom små mirkalen….. den lilla lila är så underbar, men det är ju den färgen jag är svagför…….

Åh helt underbara!!
Och vad skönt att allt gå bra! 
#15 Såå skjønn 
Er det noen av dem du har falt litt ekstra for enda?
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Så skönt att höra att det fortfarande går bra med miraklerna, härlig färgblandning

Underbara! man vill pussa "ihjäl dem"

Hvilke herlige mirakler
Også godt å høre at det går bra med mammaen
Gleder meg til å se flere bilder av disse , og spesielt av den lille sjokoladespottet med hvit….
Pernille.
Tack alla =) det kommer mer bilder på allihopa eftervart. De har börjat ta sig ur bolådan nu och trots att jag ställt ner dem på golvet flera gånger de senaste dagarna har Saga under natter burit dem till sängen igen.
Självklart får man favvosar, den lilla lila är en liten äventyrare, en av chokladerna är bara såå mysig och trygg, lille blå är bara hungrig hela tiden och så lilla choladspottade/vita tjejen som verkar vara uppfinningsrik hur man nu fixar det som snart tre veckor gammal. Den mörkare chokladen är den mest skrikig och trivs bäst hos mamma och så den brunspottade som gärna ligger för sig själv och verkar filosofera =)
Underbara är de hela bunten och jag är såå nöjd att vi har kommit dit vi är just nu. Imorgon eller nästa månad är då.

Oh vilka underbara mirakel!! Supersöta! Och vad härligt att Saga mår så bra! Pussa på alla kissarna!!