NORAK 21. & 22. mars 2009
Så fick jag æntligen mitt utstællningskort med posten!
Så lilla 'Tacha' -S*Nonimonos Natacha of Bulgakov- och jag ska dra på utstællning tillsammans før førsta gången. Kænns spænnande och intressant.
Undrar vilka av er som ska åka? Och ær det ngn som vet hur många kat iv som kommer denna gång!
Detta ska bli kul!

Jeg skal på Norak begge dagene, bor jo ca 7 min fra utstillingshallen;-)))
Jeg har hørt at det skal komme 29 katter på lørdagen og 18 på søndagen i kat.4. Kommer du begge dager??
Pernille.

#1 Har anmælt mig till båda dagarna och tror jag kom med på båda…. har två olika postadresser -av olika skæl- och det var på den min andra adress som jag fick brevet med utstællningskort. Jag har alltså bara fått det bekræftat på tele att jag fått korten, får den i handen i morgon, men jag tror nog jag kom med båda dagaran. Betalade in i januari så tror nog att det ska gått fint.
ska du stælla din nya lill buskossa då? :)
Hade anmält till denna utställning med avanmälde kissarna då jag kännde att det blev för lång och dyrt för att ställa ut en helg då jag lika gärna kan åka över till Danmark som tar mig 10min för att få mina utländska cert. Fast att jag har så nära till Danmark så innebär det inte att jag övergiver härliga Norge utan jag väntar till sommaren i stället då jag tycker det är så härligt att åka till Norge då och den tilltänkta utställningen är redan in planerad.

Tenkte meg dit bare for å titte om jeg får tid til midt opp årsoopgaven min og sånt. Tar du med Chama også? Eller blir det bare Tacha?

Chama får vackert stanna hemma, ta hand om lægenheten, kanske bædda i sængen, vika tvætt och spela lite cd-skivor.
Tacha och jag ær dær båda dagarna.

Fikk aldri kommet meg på utstilling, alt for mye å gjøre med oppgaven min og øldrikking :D Hvordan ble resultatene for gårsdagen? Noen som vet?