Oliver´s Petfood
Någon här inne som kanske är intresserad av detta fodret.
Tillsammans med Agria har de nu en kampanj där man köper 2 betalar för 1 av hela deras utbud.
Jag och min mamma gjorde en beställning och man får det hemkört till dörren utan kostnad. Frakten ingår i priset på maten.
Är man inte nöjd har de smakgaranti så maten hämtas igen och pengarna lämnas tillbaks.
Kanske någon som vill testa?
http://olivers.w11.dk/tilmelding/dubbeltupp.aspx
Jag tror mej minnas att det där fodret ska vara jämförbart med Orien. Har inte provat, Orien fungerar inte här i huset.

De har även hundmat.
Gratis provpåsar kan beställas också.
Kom på att detta erbjudande gäller enbart nya kunder och på första beställningen.
Jag ger detta både till hundar och katter.
Hundarna funkar bra på Selekted Fish och Spidde är bra i magen på första gången på länge.
Har de ätit RC så brukar de backa för detta fodret. Samma gör det för Orijen, men nu äter de med god aptit.
Mindre kött i än Orijen med fodret är "renare" på innehåll än vad Orijen är.
Väldigt bra uppfödarrabatter
/Elisa
Jag har nu gjort en beställning på kattsand, provpåsar (kitten, cat, dog) och seniorfoder för kisse + att jag passade på att köpa lite tugg och godis till voffe. 
~ S*Nelliot's siames & orientaliskt korthår ~ www.nelliots.se ~
**Kattungar till salu!
**"The cat has too much spirit to have no heart" - Earnest Menaul

Hoppas verkligen att alla här hemma gillar detta, för då gör jag en beställning i mitt namn också. *ler*
Ska även bli spännande att prova deras kattsand.
Hundar tuggben till hundarna ska man väl klara sej på en stund eller?

nu har jag beställt!!!

kollade lite på¨hundmaten, som andra ingrediens har dom havre
..man blir lite fundersam
#7 Det är ett bättre alternativ än vete, då många hundar reagerar negativt på just vete. Å andra sidan finns det kanske andra alt som är ännu bättre.
~ S*Nelliot's siames & orientaliskt korthår ~ www.nelliots.se ~
**Kattungar till salu!
**"The cat has too much spirit to have no heart" - Earnest Menaul
Havre är snällare. Sally som är allergisk fungerar på fiskfodret. Hon funkade även på lamm/ris med där bajsade det som 10 hundar och luktade därefter.
Finns glukosamin i hundmaten, vilket jag tycker jag märkt en skillnad på lederna.
Skulle flera omkring halland vara intresserade av att köpa Olivers, hör av er!
Då kan vi köpa ihop. Om man köper 24 säckar som uppfödare får man 40% rabatt!
Detta gäller både hund, kattmat och sand.
/Elisa