Siames iFokus

Siames

Etikettkattprat
Läst 1866 ggr
[hakkapelitta]
0

Äntligen solsken!

Äntligen är det fint väder även i Sundsvall!
De tre soldyrkande idolerna här hemma hittar varenda liten fläck av sol som finns här hemma, och äntligen kan man ta fram kameran och få någorlunda resultat Skrattande

Först ut är Kiku, fina fina fröken min

Kiku och Nemesis låg och njöt i min soffa som fått vårfärger den med:

Och Nemesis solo:

Och farbror Nietzsche som sitter i blommorna, i bakgrunden skymtas våran nybyggda kattungelåda!! I den sover Nietzsche och Nemesis så gott så, de två tjockisarna.. så gott att Kiku inte får plats.. Hm..

SacredSouls
0

Kyss Så fine bilder av de nydelige kattene dine. Ja er det ikke deilig når solen skinner.

Litt gale er jo vi kattefolk da for det første vi tenker på når våren kommer og lyset slipper inn er å ta frem kamera for endelig å få tatt noen gode bilder Skrattande

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

kalindas
0

Fina bilder..:-)

/Elisa

HasseH
0

Vilka gröna ögon!!

Beige
0

Första bilden på Kiku är jättefin Kyss De andra bilderna och katterna är förstås också fina. Vackra gröna orientalögon!

Om Nemesis och Nietzsche redan har invigt kattungelådan så borde det betyda att de blir utmärkta barnvakter till bebisarna sedan.

[hakkapelitta]
0

Japp! När solen kommer fram får man äntligen fota igen Cool

Utmärkta barnvakter? Utmärkta tennisspelare tror jag Oskyldig
Eller alternativt hjältar i sporten "kast med liten kattbebis"

Men visst har de fina gröna ögon, iaf Nemesis och Kiku Kyss

Liljekatten
0

Vackra katter allihop och helt underbara gröna ögon på Nemesis! Jag blev lyrisk när jag såg den bilden. Underbara kontraster på en kolsvart katt med de gröna ögonen.

MalinL
0

Så underbara ögonfärger och fina katter!

Attacks
0

Nydelige bilder.Kyss

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

kattguld
0

Så härliga bilder, och så ljuvligt gröna ögon också Kyss

[hakkapelitta]
0

Tackar! Katterna hälsar att de nu tycker vara sig värda mera Sheeba än bara på lördagar, så snygga som alla tycker att de är Skrattande

Zandrinos
0

Jättefina bilder på dina vackra katterGlad

Det är härligt med sol även för oss tvåbentaSkrattande

hecajon
0

Klart de ska få Sheeba oftare, så fina som de ärKyss

Underbara gröna ögon, avundsjukOskyldigSkrattande

Siameshona
0

Superfina bilder!! # 10 Ja, då ska jag inte berätta för dem att mina killar åt kokt lax till frulle:)

[hakkapelitta]
0

#13 Mina fick kycklinglår, äggula och kattsardiner - så jag tror nog de inte blir alltför avundsjuka Flört

oscarsine
0

Nydelige bilder av nydelige katter, JennyTungan ute

Lillebror Matti hilser spesielt til storesøster KikuKyss

Klem Pernille.

Qetesh
0

Oh, härliga bilder på härliga katter! Kyss Och måste också säga det, vilka gröna ögon!! Skrattande

[hakkapelitta]
0

Tack tack lillebror Matti säger Kiku Kyss

Och tack för komplimangerna också, säger alla :D

cerwinvegas
0

Jätte tjusiga katter alla 3,med extrema gröna ögon I love it..

Särskilt vacker är din frökna Kiku..

Otroligt fina bilder på dem…Kyss

Quetta
0

Vad fina de är! Så skönt med lite sol!

Ziamizzimo
0

Fine bilder av vakre katter. Utrolig fin grønnfarge på øyene til den sorte orientaleren.Glad

Nonimonos
0

Härligt med solen! Och gröna ögon gör sig så bra i solsken.

det ska bli så spännande att se hur ögonen blir på Kikus Mannesbarn - kan ju bara inte bli alltför dåliga…

[hakkapelitta]
0

Gröna orientalögon som gnistrar i solen - kan man ens vilja ha en annan ras när man ser det? Kanske en siames då, med härliga ärliga blå ;-))

Ja, jag hoppas att de båda tu turturduvor ger sina fina färger till sina barn! Det ska bli riktigt kul att se faktiskt :D

HasseH
0

Men fy fasen vilken gourmetmat ni ger era katter! Nu är Sivan och Krister skitsura för att de bara får gamla torrisar. De håller på och målar plakat nere i köket, undrar om det är demonstration på gång.

[hakkapelitta]
0

Haha, men Sivan och Krister är ju inte med bebisar Flört
När man är med bebisar så får man bli bortskämd vettu!