Siames iFokus

Siames

Etikettkattungeprat
Läst 1505 ggr
Himmeltinden
0

Kattungene vokser

Nå har jeg oppdatert hjemmesiden med nye bilder av alle småttingene våre..http://himmeltinden.com/

Fant ut at jeg kom til å sitte hele kvelden om jeg skulle laste dem alle opp her…

Her er iallfall ett parr bilder av en liten spesiell en..

SacredSouls
0

Kyss Så fine alle sammen.

Little Bon Jovi er min favoritt.Bebisen var nydelig og mannen er kjekk.Så da måtte det bli han som stakk av med favoritt stempelet i dag Tungan ute

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

kalindas
0

Jättefina! Kyss

/Elisa

Nayak
0

Oh, jag blir riktigt sugen när jag ser bebisbilder Tungan ute

[lisme]
0

Skjønne små! Mine favoritter er Bon Jovi og Lo Mito Skrattande  Begge er bå gitt - bombe!!!  OskyldigTyst

Himmeltinden
0

#4 - hihi… er du blitt helt hekta… blått er lekkert… med det er jagumæ sort og hvitt og.. kan hende jeg ikke har greid å styre meg der ja…

Siameshona
0

Bedårande!!

[lisme]
0

Ja Aino, er visst blitt helt hekta - eller enspora? Blått er bare helt nydelig men som du sier er svart/hvitt heller ikke dårlig. Har jo to sånne hjemme - far og datter Glad

[hakkapelitta]
0

Kul färg!

Zandrinos
0

Dom är så finaKyssGlad

Himmeltinden
0

Men jeg syns lilla orientalere med grønne øyner er lekkert…håper at barna til Bell Canto blir like grønnøyd :)

Her er ett bilde av pappaen til hjemmekullene mine. Tatt i dag uten blitz.. Og pappaen hater kameraet mitt som pesten..haha.. det vises på modellen.

Siameshona
0

Ser ut som en riktig hårding:)

Juliette-
0

Du vet redan jag tycker dina små är så fina och pappa hehe vilken suris ;)

Fast av dina ungar är det ju inte speciellt svårt för mig att säga vem jag tycker är finast.. Only Only Only

[lisme]
0

Bell Canto er en vakker gutt!

Ziamizzimo
0

Det siste kullet ser jo bare helskjønne ut. Fint mønster på classic tabbiene. Glad Gromgutten Bell Cante er blitt den flotte herremannen :). Skjønner godt du er stolt over kattungene og han.