Kattungene vokser
Nå har jeg oppdatert hjemmesiden med nye bilder av alle småttingene våre..http://himmeltinden.com/
Fant ut at jeg kom til å sitte hele kvelden om jeg skulle laste dem alle opp her…
Her er iallfall ett parr bilder av en liten spesiell en..
Så fine alle sammen.
Little Bon Jovi er min favoritt.Bebisen var nydelig og mannen er kjekk.Så da måtte det bli han som stakk av med favoritt stempelet i dag 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Jättefina! 
/Elisa
Oh, jag blir riktigt sugen när jag ser bebisbilder 
Skjønne små! Mine favoritter er Bon Jovi og Lo Mito
Begge er bå gitt - bombe!!! 

#4 - hihi… er du blitt helt hekta… blått er lekkert… med det er jagumæ sort og hvitt og.. kan hende jeg ikke har greid å styre meg der ja…

Bedårande!!
Ja Aino, er visst blitt helt hekta - eller enspora? Blått er bare helt nydelig men som du sier er svart/hvitt heller ikke dårlig. Har jo to sånne hjemme - far og datter 
Kul färg!

Dom är så fina

Men jeg syns lilla orientalere med grønne øyner er lekkert…håper at barna til Bell Canto blir like grønnøyd :)
Her er ett bilde av pappaen til hjemmekullene mine. Tatt i dag uten blitz.. Og pappaen hater kameraet mitt som pesten..haha.. det vises på modellen.

Ser ut som en riktig hårding:)

Du vet redan jag tycker dina små är så fina och pappa hehe vilken suris ;)
Fast av dina ungar är det ju inte speciellt svårt för mig att säga vem jag tycker är finast.. Only Only Only
Bell Canto er en vakker gutt!

Det siste kullet ser jo bare helskjønne ut. Fint mønster på classic tabbiene.
Gromgutten Bell Cante er blitt den flotte herremannen :). Skjønner godt du er stolt over kattungene og han.