Skatan
Till skillnad från Saga så är det svårt att inte få bra kort på Skatan. Bortsett från ett par suddiga blir skatan alltid vacker. Extra kul är det när de gröna ögonen visar sig…

/Elisa
Cool blick! (Syns att dom använt sin nyrenoverade klöspelare också)

Jo Otto är också en kille som blir bra på nästan alla kort. Undrar om det kan vara den svartvita färgen som gör det?…
/Elisa
Fikk så lyst å susse snuten på denne gòingen…
#2 Otto är så karismatisk! Jag gillar verkligen hans uppsyn och det syns ju direkt att han är genomärlig och aldrig skulle göra något dumt eller ogenomtänkt.
En helyllegrabb 

#5 Exakt. Lugn & nästan försynt kan man säga att grabben är:) och bland det retfullaste jag sett:) Gu va jag älskar min lill kille. Tack skatan & Odin!

Nu får Skatan sätta i gång och löpa…våren är här
Hon löper säkert den veckan jag inte har en möjlighet att åka någonstans! 
Måste passa mjölkningrobot i en vecka då min arbetsgivare är på semester. Kan knappt köra hemifrån då om den skulle larma.
Vilket den kan göra dygnet runt.
/Elisa

Fin fina kort på en fin fin Skata
…Ja hon får snart löpa igen så det blir fler fin fina svart/vita katter..

#8 Du får skaffa privat-chafför till Skatan den veckan då ju. *ler*
Hon har så fina gröna ögon din lilla Skata! Hoppas att det snart blir fler Skatbebisar 
Funderade på det. Men vill gärna åka ner själv med henne, så jag se att hon får det bra. Är lite blödig där. Har så svårt att lämna bort mina flickor. Kan inte köpa in fler pojkar nu…
/Elisa

Hon ser sund och fin ut din Skata, men varifrån fick hon detta hemska namn?
Sund och frisk är hon. 
Har en fantstisk päls som jag ännu en gång börjat tvivla på är smoke.
Namnet fick hon av mig. Delvis för att hon är svartvit och delvis för att hon är/var en liten elak skata som ung. Samtidigt väldigt intelligent.
Hennes "riktiga" namn klingar lite vackrare "Änglarna's Jasmine Kiss". Men hon var ingen Jasmin, annars är det ett vackert namn.
/Elisa

Hon är jättefin! Ögonen har supersnygg färg ju.

Vilka häftiga öron hon har! Och ögonen…

Vilken fotomodell hon är! Jättefina bilder på vacker kisse!
Vackra Skatan! 
Skatan är världens vackraste Skata, men hennes rätta namn ser jag nog mest som ett skämt hahahha, så kan det bli, det syns på hela hennes uppsyn att hon är allt annat än en "ängel", hon ser alldeles för bestämd ut för att göra skäl för det namnet.
Men MYCKET VACKER ÄR HON den lilla skatan, jag tror att det beror på hennes svarta och vita päls som gör att hon ser så fräch ut.
Många pussar och kramar till lilla Skatan ……
Så flotte bilder av Skatan.Fantastiske øyne hun har og her så man de jo veldig godt. Har du valgt ut kavaler til henne enda?
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Om allt går som planerat så ska Skatan dejta Odins pappa Rollo. Vet nu att hon bär på classic tabby och det hade varit lite kul att få en med samma superkontraster som Rollo har…

Får hoppas att allt går bra bara..
/Elisa

Jösses vilken vacker kille!
Det blir en spennende parring det. Lykke til Kalindas. Såklart går det bra denne gangen.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Hon är häftig, den lilla Skatan. Lycka till nu på parningen!!