På besök hos Kiboko!
Igår var jag och husse på besök hos min mamma över dagen, för att hälsa på Kiboko som genomgått en biopsi och legat på kattsjukhus och allt. Trots allt är lilla Boki-bus samma kavata och busiga lilla fröken som vanligt 
Det är svårt att få bra bilder där man kan se hennes underbara blå ögon, eftersom hon kurrar och kisar mot en hela tiden!!
Pussgurkor
Med bästaste vännen Frida, som inte fick vara med på bild för Kiboko som ville ha all ära och strålglans för sig själv! 
Mamma hade fått såååå fina krya-på-dig-tulpaner av gammel-matte och Kibokos uppfödare Emma
SUPERTACK till världens-bästa-Emma!!
Är lilla Boki-bus sjuk?
Rithwa
Kiboko har haft problem med sin mage väldigt länge, och nu vill vi komma till botten med problemen, så därför gjordes en gastro-biopsi där man gick ner med kameror i magens olika delar och också tog biopser som mamma väntar svar på. Kiboko är mammas hjärtegull så jag hoppas verkligen att Boki kommer bli helt återställd!

Hon verkar orka busa i allafall. Läste att det var avdrag på veckopengen för glaskrukan:) Hoppas det bara är en "liten grej" som busungen har.
Ja, ork och bus är hon full utav! Det var himla kul att se när mamma lagade mat! Kiboko och Frida ståendes på varsin köksstol och viftandes med småtassar efter henne när hon gick förbi 

#4 Hos mig brukar jag ha en hängandes på varje jeans ben:) Härligt med små assistenter:) Och tur att ngn gillar maten man lagar.
Hoppas det är något lätt åtgärdat och inget allvarligt som bråkar med den vackra tjejen. 
Jag håller tummarna för att det är något som lätt är att åtgärda. Ett jätte lycka till med henne att hon får en frisk mage.
Rithwa
Vilka fina bilder på världens cooalste Kiboko! Bilden där hon lägger tassen på Frida är så bra! 
Kiboko har sannerligen en underbar familj som tar så väl hand om henne!
Jag håller också tummarna för Kiboko och hennes mage.
Klart att denna lilla kalaspingla ska vara frisk och berätta om sina öden och äventyr i sin underhållande blogg.
Ja, det är tråkigt att hon ska behöva vara sjuk 
Hon har så mycket hyss och bus för sig, och vilken röst hon har alltså, den går inte av för hackor!

Vad fin hon är Kiboko.
Hoppas hon blir frisk snart!
Tack 
Det är så roligt att vara på besök hos mamma och hennes två paddmadames, hur hon står ut med två paddor det är för mig ett stoooort mysterium, för den ena paddan är då busigare värre än den andra!
Håper det blir ordnings på magen hennes nå. Hun kunne ikke vært heldigere med sitt gode hjem ihvertfall.
Hilsen Besta i Norge
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Hoppas verkligen att de inte hittar något allvarlig, håller tassar och tummar
Næmmen stakkars Kiboko. Håper hun blir helt i orden i magen snart.
God bedrings puss til den vakre frøkna
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus