Fikk et bilde....
Fikk ett bilde av halvbroren til det orientalerkullet jeg har i dag. Syns nå havannagutten (N) Himmeltindens Little Brown Ace er blitt en vakker herremann. Måtte bare vise ham frem.. litt dårlig kvalitet på bildet, fordi det er et mobilfoto.

En vakker liten gutt :). Havanna er nok det fineste jeg ser på orientalere. 

Jättevacker
Ja han var vakker han.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Ja han er vakker, men min favoritt var hans blå bror. Jeg foretrekker blått, har visst gått meg helt fast i den fargen
Lurer på hvordan den flotte blå broren ser ut i dag?
Ja jeg lurer også hvordan den blå broren ser ut, han er den eneste i det kullet jeg enda ikke har fått bilder av. Det er jeg veldig lei meg for, at man ikke alltid får like god kontakt med kattungekjøperene.. Har så lyst å se hvordan ha ble, som voksen. Min håpefulle blågutt ;)
Og Canny boy var den flotteste i det kullet, det er jeg enig i, selv om jeg liker havannafargen bedre ;)

Åh, så fin han är!

Oj, vilken vacker katt!!

Snygg kille……men till vilken av Orientalkullarna är han halvbrot till ? Du har ju några stycken just nu ;))
/Toyza
#8 han er halvbroren til det eldste orientalerkullet.. der nesten alle er gutter og alle er lilla nesten… Mary er da altså bare mamma til en eneste jente ;)
Nice profilbilde hihi..

Gud så vacker han är
Riktigt stilig kille!
Vilken stilig kille
Rithwa
Vacker! 
/Elisa