storhandlat
Vilket fynd! Det inköpet måste ha gett många bonuspoäng på medmera-kortet.

Japp, dubbla poäng på mjaudmerakortet. Snark, nu har jag visst lite trött humor, ursäkta.

Jag tror Sivan undrar varför du inte köpte ngt ätbart istället frö ett kattskrälle:)

Roliga bilder! Jag brukar också hitta kastrerade hannar i kassarna, fast i mina brukar det vara blåmaskad siames!
Oj då, inte så illa! Vilken avdelning fanns den på då?

De måste finnas på fynd-avdelningen ju! *leer*
Är det en en sån där kombinerad multiprylväckarklocka som låååååter och klunsar om man inte går upp?
Kan man ställa in tiden på den? Kan man stänga av den också? 

Fyndavdelningen, avbetalning… Jajamensan, den lååååter och klunsar (haha) när man ska gå upp, och när man har gått och lagt sig, och när barnen ska somna, och när barnen inte ska vakna… och om man har riktig, riktig tur ligger den under täcker och viärmer och vibrerar…
#5 sorry, köpte sista! Du får hålla till godo med nån svartvit modell!
Fantastiskt bra pryl som man inte kan vara utan 

Nä, utan ett par sådana hemma blir det inget skoj.
Den bruna gick just igång och klunsade på tvååringen som sover. Det är ju spännande när det händer nåt..suck 

Barnen blir härdade för framtiden!

Jahaja, kan man se det så också! Har jag inte tänkt på… Tack för perspektivbytet, nu gäller det bara att få mannen att fatta poängen med härdningen också! Han gillar inte att bli härdad av klunsarna… 
Inga problem; du kan ta dom och flytta (som jag gjorde) 

Nu är det hoppetihopp dygnet runt och alla är glada och spänstiga! Utom jag kanske

Naeee… jag tror jag behåller karln… De där tiokilossäckarna från Royal Canin är så tunga att släpa hem! 
Fnissar åt dina glada och spänstiga hoppetihoppare…
Jaja, behåll honom du