Izzy efter ungarna
Efter våran Izzy fick sina ungar som skulle varit 5 veckor nu, men hon fick en infektion efter födelsen och bebisarna blev också sjuka och gick inte att rädda.
Men efter det har hon börja attakera hundarna, och de andra katterna.
Tror ni att det är hormonrubbningar och övegående eller kommer hon att förtsätta så här? Får ju ha henne sepparerad från de andra nu. Tycker inte om att ha det så här-
Det kan hända att hon har ont. Testa att kastrera henne så kanske hon mår bättre…
Tråkigt när det blir sådär…
/Elisa
Jo det är ju en tanke men hon verkar vara i godkondition och ser inte ut att vara sjuk eller ha ont, hon far omkring och busar emellan åt äter bra osv.
Varför tror du hon hahr ont, förutom tassen då. Men den kanske ställer till att hon får lite kort stubin.
Tänkte det skulle vara bättre för henne att bli parad igen, om ett tag. hon har löpt redan.
Katter är experter på att dölja smärta. Tassen gör säkert sitt till.
Men du kan ju ge henne en chans och para om henne. Vet du bara att infektionen är läkt så bör det inte vara några problem.
Min Smilla var en surtant länge trots att inget syntes. Men när hon blev kastrat så mådde hon mycket bättre. Troligtvis hade hon någon infektion som inte riktigt läkte.
/Elisa
Hmm, ok. tack för att du berättar. har inte haft någon tanke på detta för hon ser så frisk och pigg ut.
Nei så trist det var å høre 
Jeg tror det kan være hormonellt jeg. Kanskje du skulle testet Feliway om du ikke har prøvd det. Også parre henne igjen om ikke så lenge.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
#5 Har inte provat feliway, kanske skulle göra det, tror jag har det hemma. Jag funderar på att para henne igen.