Siames iFokus

Siames

Etikettkattklubbar
Läst 1118 ggr
nelliots
0

Samåkning till SOGs årsmöte någon?

Hej!

Vill slänga in ett inlägg till i denna fråga för säkerhets skull. Finns det någon därute som ska köra upp till SOGs årsmöte och kan tänka sig att ta med mig mot bensinpengar?

~ S*Nelliot's siames & orientaliskt korthår ~ www.nelliots.se ~
**Kattungar till salu!
**"The cat has too much spirit to have no heart" - Earnest Menaul

nelliots
0

*puttar* Ingen som ska åka?

**Kattungar till salu!

hoffens
0

Nej jag åker inte på SOG årsmöttte. Är med i IDP och åker inte dit när man inte får ställa ut sin katt. Det kostar dör mycket. Det är väl på tiden att årsmötte läggs på en IDP utställning eller är SOG bara till för Sveraksmedlemmar. Det finns inte många IDP medlemmar kvar i SOG.

nelliots
0

#2 Kanske är det precis därför det inte läggs på en IDP-utställning, för att de som ordnar och fixar är med i SVERAK och har de flesta av sina kontakter där.

Om man vill ha årsmötet på en speciell plats, vid ett speciellt tillfälle kan man ju alltid höra av sig styrelsen och erbjuda sig att förmedla kontakten.

Årets årsmöte ligger dock inte på någon utställning alls, utan på djursjukhuset på Strömsholm, så ingen favorisering åt något håll föreligger.

**Kattungar till salu!

chamytas
0

#3 Precis! Det är därför som vi föredrar att inte ha årsmötet i anslutning till någon utställning. Vi tycker att det blir lite lugnare för de som vill delta. Vi bjuder dessutom in våra medlemmar på föreläsning med Eva Axnér, speciallist på hunden och kattens fertillitet, dräktighet och förlossning.

Det är tråkigt om IDP'are försvinner från klubben. Tvärtom vill vi ha med fler aktiva IDP'are i SOG, endast genom att delta man förändra.

Hälsningar Ingrid

Ordförande i SOG

kalindas
0

Tänkte jag ska bli medlem igen. Men hinner inte åka på något årsmöte tyvärr…Obestämd

/Elisa