Nye himmelpuser
Ja da var dem født..6 stykker. Ulykkeskullet vårt. Du verden så skuffet jeg ble da dem hadde ordnet opp på egen hånd. For det det var feil katt som ønsket farskapet.. Hadde jo planlagt at Sony skulle være pappaen ut på høsten engang.
Men for en opplevelse i går, så spennende fødsel har jeg aldri vært med på… Rene fargekartet. Mammapus har det kjempefint, og elsker alle sine småttinger.
3 jenter og 3 gutter.
På hjemmesiden min ser der hvem som er hvem og foreldrene http://www.himmeltinden.com

Kära nån vilka sötisar
ett stort Grattis till er & lycka till
jag känner att det rycker i vill ha tarmen direkt

Vilka små sötnosar
Grattis
Grattis till nya ljuvliga som liv! Så spännande med alla olika mönster och färger. 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Jättefina!
Gilalr den lille blåvite (nr 3) med en blå prick vid ögat.
/Elisa
Tusen takk til gratulasjonene.. jeg sitter nå bare å titter på småpusene, mens de litt større kattungene bruker meg som klatrestativ. Får liksom ikke gjort særlig mye mer. Det er nå bra koselig med disse kattungene..
å så jättefina, grattulerar

STORT GRATTIS
Äntligen några honor.
Ser fram emot fler bilder och snusa på dom lite från mej åxå !
Hoppas mamma-katt och bebbarna mår fint.
Toyza
Næmmen han blå med blått øye var min favoritt 
Gratulerer så masse med de små Aino.
Den øverste har jo svart hår,der kan man virkelig snakke om hårsveis 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Stort grattis till de små sötnosarna!
Tusen takk igjen… kry som en hane er både jeg og mammapusen over småttingene. Og enda mer gøy var det jo at vi fikk litt flere jenter denne gangen ;)
Ett par babybilder i dag og ;)
Jeg syns at sjokolade og hvitt er sååå lekkert!!
Ja det er veldig lekkert, helt enig.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Jättefina!
Såg att du fått en 02:a också. Kul! 
/Elisa
Ja er den en 02?? Har spurt flere om det…dem sier at den ligger og vipper i mellom 02 og 03…jeg har ingen erfaring på dette…så er glad for den hjelp jeg kan få. Nybegynner på hvitflekk er nok jeg.. Skal finne frem et bilde av ham.
Her er han ;)
Jo han är ett gränsfall. Men jag tror han har mer vitt än svart..
/Elisa

Verkligen fina ungar….kan du inte skicka den chokladvita bilden / bilderna till min epost ?
Häftigt mönster på 02 an åxå ;)
Sen vill jag åxå GRTULERA till ytterligare en kull. Flera tabbysar snyggt!
/TOYZA
Jepp, skal sende bilder til deg i løpet av kvelden… Har masse bilder jeg ikke har redigert.
Ohh så fina de vart =)
Underbara. Grattis!