Siames iFokus

Siames

Etikettavel
Läst 1715 ggr
Attacks
0

Langsiktige planer:-)))

Denne flotte OSH spotten skal date damene hos Attack's neste år. Guri jeg gleder meg.Da er det min tur til å få masse padder i hus,om der kommer småjenter.  Han har nydelige lengder,super elegant hale,flott hode,og er visst knakende snill og god attpåtill et flott ytre.

KyssKyssKyss

CIMG3139-1.jpg picture by attacks_2007

CIMG3238-1.jpg picture by attacks_2007

CIMG3353-1.jpg picture by attacks_2007

CIMG3469-1.jpg picture by attacks_2007

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Rovardotters
0

Härligt fin hane!Kyss

Avenacattery
0

Det var en vældigt stilig kille! Vem ær han? Vad kommer han ifrån? och varfør vænta tills næsta år?

Ser vældigt intressant ut! :)

ramithi
0

Veldig fin gutt. Likte det bilde der han ligger i hulen.

[hakkapelitta]
0

Otroligt vacker karl du hittat där! Woooow! Kyss

Anne-Lill
0

Vakker er han.Dette blir spennende.Kan jeg spørre hvem denne elegante herremannen er?

Attacks
0

Han må først komme,så skal jeg fortelle mere. Han bor laaaaaangt borte.Oppdretter skal ha kull med han først. Så skal han ut på en lang reise,der han skal bo,så får han komme til meg trolig neste år.Kan hende sent 2009,men tviler på det.

Ikke meg som eier han,men jeg får låne han på mine jenter.Og jeg har fått fulgt han i flere mnd,men nå fikk jeg lov å si ting.

Her var han liten bebis sjarmør Kyss

CIMG3020-1.jpg picture by attacks_2007

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

kalindas
0

Vacker! Kyss

/Elisa

Anne-Lill
0

Jeg ønsker deg og jentene dine lykke til. Du har funnet en flott og vakker herremann til de.Kyss

Attacks
0

Kan si så mye at han kommer ikke fra Europa.

Derfor er det ekstra spennende.

Oppdretter har ikke en gang hjemmeside.

kattkompaniets
0

jättefin kille, lycka till med kommande kullar

Nayak
0

Oj så fin han är! En sån, fast SIA, skulle jag vilja ha Kyss

Zandrinos
0

Vilken snyggingTungan ute Lycka till!!

hannele44
0

Riktigt vacker-med super snygga spottar ;) Nästa år ser ut att bli ett år med väldigt mång ,nya katter-kul ;)

MalinL
0

Åh Så fin!

SacredSouls
0

Kyss For en lekker røding. Han likte jeg veldig godt. Nydelig look der han ligger i hulen sin.

Blir et spennende år i 2010 Glad

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

MijmuPix
0

Å vilken liten snygging! Skrattande

Attacks
0

Skal bringe skrytet videreSkrattande

#15 Kanskje jeg skal prøve å lage en rød OSH jente til degTungan ute

Beige
0

Oh en röd välspottad vacker OSH pojke, inte mycket som slår det i min värld Kyss

Vilka spännande planer. För min del får du gärna lage en röd OSH pojke i samma stil som den blivande fadern Flört

SacredSouls
0

#17 Haha ja jeg tenkte på å skrive at du kan bare glemme å lage en rød OSH jente SkrattandeTungan ute Gutter kan du få i fleng men ingen søt prikke jente for det tåler ikke hjertet mitt.

Caroline22
0

Nydelig katt!!! Denne kan godt bli igjen i Norge og parre min Jez i 2010. Gøy med nye linjer/Katter…Men kan nesten se vilken linjer som ligger i stammtavlen da;-))))

Nilla
0

Wow, vilken snygging! Han är riktigt läcker när han ligger i sin korg. Hoppas att allt går bra med hans resa.

Är det en norsk uppfödare som köpt honom? Jag menar, ska han stanna i Norge sedan?

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Attacks
0

#20 Ja,tenk det hadde nok blitt fintSkrattande Men han er jo ikke min gutt.

#21 Jeg får oppdatere når jeg vet mere.

# 19 Weeee,da har jeg en solid plan hehe. Jeg syns godt en rød OSH kunne passe godt inn i gjengen din.Rødt er rødtCool

ossilian
0

Vacker kille! Jag älskar ju rött över allt annat Kyss

Men du, jag fattar inte riktigt vart han ska. Först kull hos sin uppfödare, sen ut på en lång resa, sen ska du låna honom? Antar att du måste hålla det hemligt och att det därför ser lite lustigt ut med hans framtidsplaner. För visst ska han väl inte vandra omkring bland olika uppfödare?

[hakkapelitta]
0

Som jag förstått det kommer vackra rödingen stanna hos sin uppfödare, få en kull där eftersom det ska rabiesgrejas och härjas innan han får flytta, och sen äntligen flytta till sin nya matmor, från varifrån jag tror Veena får låna honom en stund för date med hennes egna fröknar, och sen hem igen till sin matmor Flört

Tror inte det går någon nöd på hanar, så länge de får para, de brukar vara så älskvärda och älskliga mot allt och alla, och extremt glada så länge de får para, för karlar är ju karlar Cool

Avenacattery
0

#24… hrm…

ha ha…

ossilian
0

#24 Rena drömtillvaron för en karl, menar du? :-))) Nej, det kommer säkert inte gå någon nöd på honom, jag fick bara inte ihop hans resplan.

[hakkapelitta]
0

#25-26

Alltså jag HAR inte en helt världsfrånvänd bild av män egentligen Skäms

Attacks
0

# 24 Nettopp sånn er det.Glad

Jeg lånte jo i sin tid Secret ut til hunnkattene i deres hjem i sin tid,fordi han var katten som trivdes der hvor der var god mat,villige damer og snille matmødre. Jeg tviler jo på Secret hadde det så vondt hos Emma i sin tidGlad Eller der han koste seg i sengen til Connie,eller ble storforet på kylling og annet snadder hos Jeanette for å nevne noen han besøkte.

Men denne gutten er ikke til noe masseutlån når han etterhvert skal bo hos meg,og skal ikke stenges bort heller mens han bor her. Her bor kattene sammen med familien som dem jeg syns er riktig.

Så klart finnes der jo sikkert de hannkatter som mistrives med reising,men jeg har ingen dårlige erfaringer.  Kæreste balinutten min Felix i sin tid bodde jo også noen uker hos oppdretter,for at dem var så snille å hjalp med svenske cert. Han led heller ingen nød der,han storkoste seg.

At dem tilpasser seg raskt,er tegn på sterk og god spyke,og det er jo ingen uting i avls eller utenom sammenhengGlad

kattguld
0

Åh vilken grann pojke Kyss

#17: En röd OSH jente, det skulle jag också vilja ha…

HeidiK
0

Han er en skikkelig sjarmør og slekta hans er jo minst like lekre Cool

Attacks
0

Nervøse SMS'er tidligere i dag,så overlykkelige SMS'er senere utover dagen. Nå har kjekkasen ankommet Nederland og er allerede godt introdusert i gjengen hos Desiree  van Scalindjo. (Tenor og Zalinaz oppdrettere) Han er visst bare helt vidunderlig kosete,supre lengder og spottene ser ut som dem er malt på,for han glinser.Kyss

Hun kunne ikke vært mere fornøyd. Gleder meg til å hilse på han jeg også:-))   Her kommer et par ferske bilder.   Her er forresten søsteren,om man scroller ned til den røde OSH jenta som nr 2 : http://ekstasia.ru/eng/females.htm

Disco Dancer Tungan ute

DSC_0155.jpg picture by attacks_2007

DSC_0159.jpg picture by attacks_2007

namsooks
0

Oh my goood!

Jag är en riktig SIA människa men du, denna killen kan inte ens jag motstå!Vilken skönhet…vilka spottar…

kalindas
0

Vacker kille med läckra spottar! Kyss

/Elisa

SacredSouls
0

Ja her er jeg enig med Maria Skrattande

Nyyydelig gutt og mye penere enn søsteren synes jeg.

FreeZing
0

Vilken snygging! Jag vill ha!!! Kyss

Liljekatten
0

Åh, han är ju ruskigt snygg!!! Vilken härlig uppsyn och otroligt fint mönster! Wow!

Beige
0

Jag som gillar OSH,mönster och rött har ju verkligen fått allt i ett.

Supersnygg kille Kyss

Du får gärna visa fler bilder!

Kattass
0

Jaaaa!! Visa fler bilder!! Megasnygging!! Tungan uteKyssTungan uteKyss

HeidiK
0

Endelig var han hjemme ja Cool

Han er dritfin rett og slett, og jeg er svar for søsteren hans også Kyss

hecajon
0

Vilken läckerbit du ska få låna.

Grattis och Lycka till!

Nilla
0

Veena, detta ryska katteri, har jag varit inne och snokat på många gånger. Så han är därifrån, wow!   Tungan ute

Attacks
0

Tusen takk for alle koselige svar her da.Skal bringe dem videreSkrattande

Nei Nilla, det er ikke Ekstasia som har oppdrettet han.Hun eier søsteren hans.Men hun er en nær venn med oppdretter av Disco DancerGlad Oppdretter har ikke fått seg noe hjemmeside enda hun.

MijmuPix
0

Å vad fin han är! Skrattande

ossilian
0

#31 Kolla in Zerafina i Z-kullen!!!! Oh my god! Drömkatten Tungan ute

Nilla
0

#42 Aha, kan bara skylla på att morgonkaffet inte hunnit få effekt när jag skrev inlägget. Fick det hela om bakfoten…Tungan ute

Nonimonos
0

Finns det någon stamtavla på snyggingen någonstans?

EvelynKatt
0

Schysst hane du hittat! Jättefin!