Litt bebis bilder
Siden det var noen som etterlyste bilder av Messi sine små så kommer de her. Nå blir de 7 uker i helgen.
Først ut er min padde jente som ligner mamman sin 
(N) Sacred Soul's End Of Silence
Andre padden
Røde gutten (som jeg ikke har funnet navn på enda) Han kniper veldig med øynene her på bildet.
Brune jenta
(N) Sacred Soul's Not An Angel
Brune gutten
(N) Sacred Soul's Fade To Black
Gjengen med Messi,Sami og Tassen
Også et bilde av gutten med de to jentene på hver sin side.Han ser jo bare så snål ut innimellom 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Skicka hit alla till mig!!

/Elisa
Underbara!
De är sååå fina hela högen; stora som små!
Massor med nospussar från oss!
Tusen takk. De er så herlige og morsomme nå,så sosiale og kosete.Denne alderen og fremover er bare så gøy 
Hærlig gjeng det der 
Dessuten planlegger jeg Oslotur…og da med lommer så store så den akkurat er passe til den vakre bruningen.
ååå så fina dom är.
jag har en favorit 

Mycket fina bebisar! 
Jaaa, vilka fina bebisar 
Send den padda du ikke har funnet på navn til meg. 

Vilka underbara bebisar du har!! 
Gud vilka fina bäbisar du har, gillar den första paddan och SIAn hanen de är några riktiga godbitar. Hoppas att få se några av dem på någon utställning i Norge till sommaren

De er så fine Line - og det er artig med sånne som bare er helt rare iblant 
Kjempefine og gleder meg til å hilse på dem 

Kan bara göra
, de är ju så underbara!
Tusen takk.
#13 og # 14 Ja det blir sikkert bare min lille padde det 
Iallefall ikke han brune gutten for han flytter før Lirak desverre.Han skal flytte til Blue Eyes fra forrige kull og de gleder seg så veldig og teller dager så da går det jo ikke å vente så lenge synes jeg.
De är helt underbara allihop, men du vet ju vem som är min favorit…
Tusen takk for ukas titt
Nå har jeg forresten fri i et par dager,så kanskje vi kan snakkes en morgen eller kveld.Det er jo så koselig atte!!
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Åh! De är verkligen jätte, jättefina! 

Bilden där alla är samlade i soffan är helt ljuvlig. Bara kolla in den brunmaskade som liksom bara slängt sig över alla. Såååå gulliga baktassar