Fula katter
Uuuuuusch! Det är en skogskatt eller Maine Coon va?
Jag vet att i Sydafrika klipper dom katterna sådär. Säkert på fler ställen. Det behöver ju inte vi 

Nix, skrället är född sån.
Typiskt amerikanare. Dom avlar ju fram kängurukatter, drar ut klor och bla bla. Den är säkert jättedyr också, specialkatt… Ojojoj.
det ser ut som en sphynx med pälskrage….
Kroppen ser ju så stabbig ut och undrar hur ungarna ser ut…

Stackars katt…säkert resultat av nån människas verk

Vilken look. Stackars katt. Fast den är säkert jättemysig och go ändå!
Sphynx med skogiskrage och munchkinben… Huga!
NU kan vi börja snacka om osund avel!
~ S*Nelliot's siames & orientaliskt korthår ~ www.nelliots.se ~
**Kattungar till salu!
**"The cat has too much spirit to have no heart" - Earnest Menaul
Jag tycker synd om den stackars katten som ska visas upp som ful. Det är ett djur, ett liv. Stackarn… 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Vad jag har läst är det en vanlig "moggy" dsv en huskatt. Kanske är det nån skum spontant mutation som ligger bakom.

Med tanke på "trädmänniskor" och "apmänniskor" som beviserligen finns, så varför inte en två olikpälsad katt som har en mutation, men sen så finns det ju alltid människor som "fixar" till djur för att de ska se konstiga och unika ut för att få berömmelse och lite plats i pressen, vad är sant? Bara hoppas att katten mår bra och har ett gott hem.
Usch,stackars katt! Att visas upp som den fulast är inte coolt alls!Hoppas den är frisk och har ett bra hem..
Det stod at søsteren hadde samme mutasjon og at denne katten på bildet bodde på veterinærkontoret med veterinæren som eier.
Uff jeg synes så synd på katter som bor slik 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
ja usch..stackarn
Ser ut som en don sphynx, de kan ha päls varsom på kroppen och vara blank nakna för övrigt. Har en hona som är gummi men har lång päls på benen.