Stela kattfamiljen komplett
Supersnygga!
/Elisa

Kanonfina

De är ju inga exakta kopior av mina katter, utan en charmig kariaktyr.
Det är det som jag tycker är roligt, ingen kommer ha en likadan hemma hos sig, precis som mina katter
Ohhh så lekre de var.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Kul att ni gillar dem!
Jag har varit väldigt flitig på skulpterandet den senaste tiden. Jag köpte en ny sorts lera som är jätteläcker att jobba med, och hittills har ingen skulptur i den leran spruckit!
Jag experimenterar vilt!
Vill ni kanske se lite färska keramik-bilder framöver?
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
De är jätteläckra! Riktigt coola! Jag gillar också när det är lite karikatyr över det.
Lite OT men jag gissar att det är du MyTwiggs som ska vara med på Christer i P3 nu i eftermiddag!
Stämmer det?
Lycka till!
/Elisa

Jäkligt läckra. Blir nog en beställning tror jag:)

Vad fina de blev!
Aha… så man ska slå på radion i eftermiddag alltså?
Tänkte skoja om och fråga om det gällde fredagsflörten. Så jag gick in och läste på P3:s hemsida och det var det ju!
Borde ju vara hon eller hur? Kan inte vara så många som har rexkatter, gillar att skulptera och kallar sig Twiggy. 
/Elisa

#7 Du får nog slänga in frågan på Rexsajten iFokus också om du vill ha svar, men det måste ju vara hon
När sänds programmet i efttermiddag?
#8 Tror inte du kommer att ångra dig, vem vill inte ha sina katter förevigade (utan att tatuera sig
) till ett rimligt pris? Maila henne om intresse och bifoga bilder som visar hur de ser ut, sen kan ni prata ihop er om färgdetaljer. Kolla under #5 där några av hennes uppgifter står längst ner.