Skänkes: kattställning
Vore jag dej skulle jag skänka det till närmaste katthem, de behöver allt. Klätterställningen va jätte fin
Ja, gör det, det var en bra idé!!! Då blir de glada! Jag tror annars, att vi vill ha den allihop här inne. Kattställningar är förbrukningsvaror som alla behöver.
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Ja, den är jättefin!
Annonsen ej aktuell längre :)
hmmm..är inte illrar revir märkande av sig ?Deras urin luktar iaf väldigt starkt-skulle vara kul och se vad en katt tycker om den lukten
#5 Spännande antagligen! Sen får dom lite att fundera och flema över 
#5 två fel.. ;) Illrars urin luktar faktiskt inte alls mycket, inte i närheten av kattpiss iaf. De revirbajsar - inte kissar, eller ja.. ibland kan det ju bli lite kissande samtidigt.
#7#
Jag hade en granne som hade iller-å där stank det rejält-han sa att dom luktar illa och revir märker-där ser man..olika åsikter om det tydligen
#6# åå så söta när dom flemar 
#8 Jovisst har du rätt. De revirmärker - med avföring. Ja okastrerade illrar kan också lukta rätt illa. Men som med allt handlar det väl mest om hur man sköter det. Hos mig tycker jag det är rätt fräscht iaf, och mina besökare tycker inte det luktar speciellt mkt heller…
#8# så sant så..beror på hur man sköter det hela
Åh, jag har alltid varit så svag för illrar! Supersöta varelser och jag tror de flesta myter kring dem försvinner bara man träffar några 
En kompis hade illrar och där luktade det ingenting, och de älskade att sitta på axeln och innanför tröjan och mysa