Siames iFokus

Siames

Etikett: tillsalu
Läst 1127 ggr
oscarsine
0

(N)Manhunter's Smith Jerrod søker nytt hjem.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Siden den opprinnelige kjøpere ikke svarer på mine henvendelser er (N)Manhunter's Smith Jerrod OSH c 24 tilsalgs;-)

Han er født 6. oktober-08, altså snart 5 mnd, og foreldre er: IP/GIC FIN*Silvanest Haldir OSH n 24 og (N)Manhunter's News From Heaven OSH a.

Smith er en stor gutt, utrolig kosete og bare snill (søsterene hans er mere rampete) Han er også kasterert. Han søker et godt og varig hjem, med masse kos og kjærlighet.

Om noen er interessert ta kontakt med meg på mail; oscarsine@hotmail.com Flere bilder av han kan ses på min hjemmeside www.manhunters-cats.com

Nilla
0

Håller tummarna för att finner sitt hem snart. Så fin han är. Kyss

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

kalindas
0

Jättevacker! Kyss

/Elisa

Liltith
0

Gud vilken grabb! Hoppas någons hjärta bankar extra för honom snart =)

[hakkapelitta]
0

Packe ner han och send han till Sundsvall Kyss

oscarsine
0

Ja, han kan gjerne få flytte til SundsvallGlad også kan han hjelpe Kiku med bebisene når de kommer;-)

Pernille

kattkompaniets
0

så fin kille, hoppas han hittar  ett gott hem snart

hannele44
0

Han ser så härlig ut KyssPernille -hoppas du hittar ett fint hem till honom…

[hakkapelitta]
0

#5 Det tror jag med han skulle göra, han skulle leka med bebisarna tills någon av dem slocknade Tungan ute

oscarsine
0

#8 Passer det at jeg sender han avgårde imorgen daTungan ute

Pernille.

SacredSouls
0

KyssPutter opp han nydelingen her jeg.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

[hakkapelitta]
0

#9 Ja, men du får ta med han på lördag helt enkelt Flört

oscarsine
0

#10 Takk skal du ha, LineFlört

#11 Ja, også slippe han ut i fallskjerm heheTungan ute Stakkars Smith;-)

Pernille

HeidiK
0

Han er en superskjønn gutt Kyss

Jeg har fulgt han gjennom hele oppveksten og han er kjempekul og elsker kos og lek Cool

Kjempekult med så store og fine hannkatter :o)

[hakkapelitta]
0

#12 Jag blir ju bara mer och mer förälskad i honom.. men kan vi inte byta? Du får Nemesis och jag får Smith Oskyldig

Nemesis är också en stor gutt med mycket KOS i sig.. nästan för mycket kos :P

oscarsine
0

#14 Nemesis er en flott stor kose gutt, men jeg har dessverre ikke plass til enda en kasteratSkäms selv om de er helt herlige;-)

Pernille.

Beige
0

#14 Klart att du ska ha en lila kosegutt! Jag har en själv och kan verkligen rekommendera dem Flört 

Smith ser jättefin ut Kyss

Innan jag fick min lila pojke Lennon så hade jag inte sett någon lilaspot och nu dyker de upp lite här och där, kul.

Attacks
0

Smith har jeg også fått sussa og kosa med.Det var like før han ble meg hjem i bagen til Major den gang.Kyss

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

[hakkapelitta]
0

#16 Jag tyckte du pratade om duracellkaniner och gardinmarodörer i samma andetag som den lilla lila sist vi sågs *hihi*

oscarsine
0

Da har Smith fått nytt hjemFlört Han bor nå i 5 min fra meg, i gangavstand, så jeg får nok hilse på han når jeg vilTungan ute

Pernille.