Siames iFokus

Siames

Etikettkattungeprat
Läst 1405 ggr
Liljekatten
0

Obi - Världens bästa pappa

Trodde väl aldrig att en hankatt kunde ta så väl hand om sina barn som Obi har gjort. Från dag ett så har han tvättat och pysslat om sina små lika mycket som mamma Tingeling.

När Tings förlossning satte igång och hon fick värkar la sig Obi hos henne och tvättade henne på huvudet och magen och reste hon sig så följde han efter direkt. Han skulle minsann hjälpa till. Han vek inte från hennes sida.

När väl bebisarna började komma ville han dock inte vara med längre, men så fort allt var klart så flyttade han också in i bolådan.

Kattungarna växte och det blev trångt, men finns det hjärterum så finns det stjärterum.

Ännu trängre….

Skönt med lite större korg.

Annars kan man bre ut sig i mattes och husses soffa.

ramithi
0

Så skjønn familie. Jeg har vært borti det samme her med alle hannkattene jeg har hatt her. Å det er så koslig når det er slik.

Nayak
0

Oj, vilken jättekull! Då fick han väl fullt upp Skrattande

Zandrinos
0

Nästa plats blir väl mattes och husses säng. Hela familjen katt måste ju få sova tillsammansGlad

Helenaf76
0

Så go han är!!! Kyss

kalindas
0

Härligt det ser ut…

/Elisa

SacredSouls
0

Kyss Så herlig gjeng du har der og nydelige bilder av pappa med barn.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Bokskogens
0

Vilken duktig pappa som tar hand om alla sina små söta barn!

Nilla
0

Härliga bilder! Så underbart att se hela familjen samlad, riktigt hjärteknipande. Kyss

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

kattkompaniets
0

så fint och härligt

SergeantHanna
0

Vilka goa mysbilder! Det där gänget skulle man gärna ta en tupplur på soffan med (kanske inte lika roligt när alla är vakna och det är full fart… JÖSSES va mycket bus det måste vara, det är ju ett helt fotbollslag!) En sån pappa ska man ha, Obi är ett gott föredöme!

twistnshout
0

Vilka härliga bilder!!

MalinL
0

Så sött!

Kattass
0

KOolt så många! Ett helt virrvarr av sötnosar! Kyss

hecajon
0

Vilka härliga bilder på hela gänget, vad skönt att de har en sån underbar pappa som pysslar om dem och antagligen leker med demKyss

Liljekatten
0

Tack för alla fina komentarer.

#3 De är instängda i köket om natten annars hade nog vår säng varit full av kattungar. Skrattande

#10 Jo tack! Nog är det MASSOR med bus när de är vakna. De drar fram i flock som en virvelvind! Men visst är det kul! Skrattande

Måste bara lägga in en bild som jag tog bara för en liten stund sen. Äntligen lyckades jag få HELA familjen på en bild!

kalindas
0

Härlig bebishög! Kyss

/Elisa

Helenaf76
0

Så fint kort!! Vilket härligt virrvarr av katter Kyss

Zandrinos
0

Tyckte kattmamman har vääääldigt lång svans, men det är Obi, som förlänger den solida svansen med sin randigaFlört

Nilla
0

Underbart med så många katter på en och samma bild! Glad

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

[hakkapelitta]
0

Gud vad varm i hjärtat jag blir av att se den här superkillen Kyss

Vilken toffelhjälte!!

Siameshona
0

#20 Toffelhjälte! Säg inte det högt, då kommer han att lägga av direkt och strunta i allt mys som man ser på de härliga korten

nelliots
0

Vilka underbara bilder! De lyste upp min grå förmiddag! (Någon som sett solen?)

~ S*Nelliot's siames & orientaliskt korthår ~ www.nelliots.se ~
**Kattungar till salu!
**"The cat has too much spirit to have no heart" - Earnest Menaul

Liljekatten
0

#18 Hahaha, visserligen har hon ganska lång fin svans, men inte riktigt så lång.Skrattande

#20 Vad gulligt skrivet av dej. Och han är verkligen en liten toffel.

hecajon
0

#15 Det är sådana här underbara gruppbilder man ska visa för dem som eventuellt tänkt tanken på att endast ha en katt för att det kanske blir jobbigare med fleraFörvånad

HeidiK
0

Kjempekoselig å se Kyss

Her er også alle våre med på fødsler og barnepass og vår 6,5-7kg Sivert er så flink med småttiser :o)

Man blir helt bløt om hjertet av disse gutteneKyss

SacredSouls
0

#15 Så fint bilde av alle sammen Kyss

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Beige
0

Jag som var så glad för min lilla orientalhög som består av två stycken, nu vill jag ju ha en sån där hög!!!!

Jättefina bilder, man blir så glad av att se dem.