Siames iFokus

Siames

Etikettifokusinfo
Läst 3021 ggr
CoralReefs
0

Vad händer??? Nilla

Något är definitivt fel! Laddade upp en hel del nytagna bilder på mina kattugnar i mitt album. Åkte upp till över 900 poäng och efter en liten stund åkte jag tillbaka på presis samma poäng som innan jag laddat upp bilder.

Får man inga poäng för bilderna eller? Det är inga gamla bilder utan alldlels nya och uppladdade för första gången!

kalindas
0

De har bestämt att du inte ska få chansen till fler poäng..Flört
Skulle tro att de kommer tillbaka. Gjorde likadant för mig.

/Elisa

HasseH
0

Lätt fånget, lätt förgånget…

Skämt åsido, vad frustrerande! De dyker nog upp…!

Lindus72
0

Samma här…. har oxå tappat poäng hihihi e nu glas igen och får börja om igen …..Glad det är bara o kämpa på igen hihihi

CoralReefs
0

Men det är andra gången det händer! Och sist fick jag dom inte tillbaka.

Har heller inte fått tillbaka dom senaste än. Kalindas, hur länge dröjde det för dig?

Blir lite förbannad då det antagligen är ytterligare en bugg vilket är jobbigt. Man börjar undra vilken är den klant som har kodat iFokus *grrr*

hecajon
0

Jag tror att det är en personlig bugg mot dig, vad har du gjort för felSkrattande 

Skämt å sido, de måste kunna lösa problemet snart med dina poäng, trist att förtjäna dem men inte få utdelningFörvånad

Nilla
0

#4 Avvakta lite och håll koll. Har du inte fått tillbaka din poäng imorgon, får vi passa frågan vidare till ledningen. Det här går ju inte an…Skrattande

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

CoralReefs
0

Har ännu inte fått tillbaka mina poäng! Skrikandes

HasseH
0

Anmäl! Stäm! Såhär får det inte gå till!!

CoralReefs
0

ja, jag sitter precis med en anmälan i handen. Anmälan gäller falsk marknasföring och dessutom falska stenar! inte nog med det så luras dom på besparningarna och "lönen" dvs ger mig massa luftpoäng! Jag kommer kräva siten på en diamant, saker med mindre värde kommer ej att accepteras!

HasseH
0

Japp, det är rätta takter. Kompensera mera! Glad

hecajon
0

Go for it!!!!

CoralReefs
0

NILLA!!!! 300 poäng, tack! annars så vet du att snart är det fredagen den 13 hehe *små horn börjar synas i pannat på mig*

kalindas
0

Måste ju ha 2500 poäng till nästa sten…Skrikandes
Har ju bara lite över 1000 poäng.
Får öppna en ny i fokus sida, så kanske jag kan få en diamant…Obestämd

NU ska jag sova!

/Elisa

CoralReefs
0

jag håller mig kring 700 =(( dom verkar ha satt in någon spärr där på mig *suck*

Nä måste nana jag också ska upp och jobba jag med imorgon =) Funkar inte min hjärna då kommer min chef att smiska mig och hela västernorrlands och västerbottens bussystem kommer att kollapsa. Så märker ni något av detta i morgon vet ni att det är siames. i fokus problem.

hecajon
0

# 14 Tur att man bor i södermanland imorgon dåSkrattandeSkrattandeSkrattande

HasseH
0

#14 hur gick det med bussarna idag då.?

Jag bor i Stockholm och är i alla fall hemma med vattkoppigt barn, så du får gärna bli smiskad av chefen för min del… Vem vet, det kanske kunde vara trevligt? Fast det beror på chefen också förstås..

Nayak
0

Stackars CoralReefs. Det här är ju förfärligt med dina poäng. Hur ska du klara dig Skrattande

CoralReefs
0

Vi hålle rpå för fullt, inget klart än men det krånglar och jag klarar inte av att tänka *Suck*

Trevligt att få smisk hehe nää jag tror inte det.

hannele44
0

Ser nu att det är fler som undrar över "försvunna" poäng….

Nilla
0

Infogar en länk till Support iFokus där en medlem undrar vart hennes poäng tar vägen. På denna sajt kan ni medlemmar ställa frågor och läsa inlägg. Glad

SUPPORT IFOKUS

Liljekatten
0

Nu blev jag av med några också. Hade 593 poäng. Skrev ett inlägg och fick 10 för det, alltså 603. Sen skriver jag i en annan tråd och borde då fått 5 nya poäng och hamnat på 608, men nej då, helt plötsligt står jag på 598. Fattar ingenting av detta…Obestämd

Jag ska kolla din länk Nilla.

CoralReefs
0

Har småkikat på tråden men dom säger inget vettigt där. Som sagt 300 poäng på några mnuter måste ändå vara fel

Liljekatten
0

#22 Ja, jag ska inte gnälla om mina 10 förlorade poäng. Hade blivit skitsur om det varit 300….

Nilla
0

#22 Ha ha ha ha!!! Skrattande

CoralReefs
0

Känner du igen din rumpa nilla?

Nilla
0

No, that´s not my butt, Coralreefs, my butt is wide as a barndoor. (Censur)

CoralReefs
0

show meeeee!!!

HasseH
0

#27 bläk, du pruttade!

kalindas
0

Är det total poängjakt här eller? Flört

/Elisa

CoralReefs
0

njae…jag försöker bara få tillbaks mina poäng som jag blev bestulen på samtidigt som jag smiskar upp nilla

HasseH
0

#29 ja, och vad är det för fel med det då? Hrmf  Oskyldig

Nayak
0

Blir poängen högre om man skriver en lång text?

Isåfall kan ju ni tävlingsmänniskor ta och klippa och klistra och så får vi se vem som kommer till diamanten först?

(Men säg inte att det var jag som hittade på det)

CoralReefs
0

oj är det sant!!?? Näää dom som har programmerat siten är nog inte tillräckligt duktiga för det att döma av alla töntbuggar

Nayak
0

Ojoj, det där collaget kan inte missförstås Skrattande Akta så du inte blir helt NOLLAD!

CoralReefs
0

Ja hehe..den risken får jag tyvärr ta=)

Siameshona
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

nä, nu jäklar ska jag oxå ge mig in i poängjakten:) Tänkte att 2 snygga killar kunde vara ngt.MEN: hur göra jag för att få ett stort kort? Inte bara små katter uppe i högra hörnet??

HasseH
0

#36, ja inte vet jag hur du gjorde, men det blev bra i alla fall. Glad

Siameshona
0

#37 inte jag heller. De bara kom upp:)

CoralReefs
0

haha…

du måste ta och kopiera bilden och sen klistra in i ditt inlägg för att det ska visas normalt

Nilla
0

#36 Den bara kom upp, va….det var JAG!!!

(Nilla med 2 240 poäng och som med stormsteg närmar sig akvamarinen…)

Siameshona
0

#40 *fräääs* misstänkte det:)

HasseH
0

Skrattande Vilket bus!!

CoralReefs
0

Nilla fuskar!!!!! Det är du som tar våra poäng!

Nilla
0

# Ja, jag plockar lite här och där, fast mest från CoralReefs.

kalindas
0

Vackra pojkarna! Kyss
Har du lagt in några bilder i Fotoalbumet på din sida här? Du har ju även en blogg om du vill tjäna extra poäng…Glad

/Elisa

SacredSouls
0

Ohhh nå har jeg 1 011

Edit..nææh nå har jeg mistet poeng og har plutselig bare 1000 Skrikandes

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

CoralReefs
0

tjänar man på bloggen? hur mycket?

Nayak
0

#47 Det beror på vad man skriver SkrattandeSkrattandeSkrattande

CoralReefs
0

nu har jag skrivit i min blogg=) Men fick nog inga poäng för det *grrr*

CoralReefs
0

893 ligger jag på  MÅSTE komma upp i 1000 IDAG NU

CoralReefs
0

998….

Nayak
0

Men vad skrev du då? Du måste SMÖÖÖÖRA Skrattande

CoralReefs
0

näää jag HATAR rövslickeri ju så det är uteslutet! Har du inte upptäckt att det 'r jag som är lotta åp bråkmakargatan hehe

Nayak
0

Jamen du måste offra dig för poängens skull Skrattande Det är det viktigaste just nu Skrattande

CoralReefs
0

Uff..går inte hur mycket jag än vill så kopplar inte min hjärna och fingara utan då blir dom ännu elakare och vill skriva en massa elakt hehe

CoralReefs
0

CoralReefs
0

Fast nilla är elak, stjäler mina poäng och får massor med poäng för det

Nayak
0

"Den enes bröd - den andres dööööööd", du vet Skrattande

DU borde få extra för fina illustrationer. Men hur flyttar man in dom egentligen?

SergeantHanna
0

Borde man inte få extra poäng om man har hittat extra festliga bilder att ladda upp? Skrattande 

Högt entertainmentvärde borde ge höga poäng tycker jag Skrikandes 

Visst blir man sugen på att skaffa en sån här tatuering ändå?

SergeantHanna
0

#59 Förvånad Å fy fasen, där fick jag poängavdrag!! Jag var uppe i 707 innan jag postade detta inlägget, och nu är jag nere på 686.
Jahapp, där fick jag…

Zandrinos
0

Där är  ju Otto och PacinoKyss

hecajon
0

#36 /#61 Man borde få minst 100 poäng för sådana snygga killar i ett inläggFlört Eller hur?

kalindas
0

Japp.. minst 100 poäng!

/Elisa

Nayak
0

Ja, titta nu blev det minus igen för du tog fel bild. Det  blir ju bara minus till slut Skrattande

Sen kommer iFokusmannen hem till dej och klistrar ett stort minus på din dörr Skrattande

Nilla
0

#59 Det var det vidrigaste jag har sett!!! FörvånadSkrattande

HasseH
0

#59 fy fasen vilken äcklig bild! Grotesk storlek på stjärthålet!

Tycker iFokusmannen ska klistra ett minus på SergeantHannas dörr NU!

hecajon
0

399 poäng, sen skriver man ett nytt inlägg med foto och som tack så åker man ner till 384 poäng???? Fattar ingentingSkrikandes

CoralReefs
0

Oj, har har det hänt en hel del medan jag var borta.

SergeantHanna
0

Hehehe, än har han inte hittat hit, Ifokusmannen, men jag går här och väntar på vad han ska göra för att få ordning på mig.

Jag tror att jag är ett hopplöst fall Cool

Nayak
0

SkrattandeHan reagerade kanske på att du skriver "kattugnar" i inlägget? Skrattande

HasseH
0

#69 berätta sen, så man vet vad man kan vänta sig om man tabbar sig…!

Siameshona
0

# 45 jag har lite kort i fotoalbumet, men som du vet ingen digitalkamera. Måste be om hjälp för att få x.poäng. Blogg- där har jag inte ens varit in:)

# 62 100 poäng för snygga killar? Nä 1000 minst.

# 59 Underbar "tagg" men mina katt "taggar" är betydligt rumsrenare. Kanske kan jag lägga in dem en dag.

Nayak
0

#71 Ja, jag har hört att han kan göra riktiga hemskheter. Det är ju sånt dom pratar om på TV ibland och så. "iFokusmannen slår till igen". Rätt vad det är så har man väl ett hästhuvud här inne Cool

HasseH
0

#73 hellre det än ett katthuvud!!

Nayak
0

Det här gjorde han tex mot en ung hästskräckiFokusmedlem.Inte så kul att få minsann

HasseH
0

Hahaa! Asgarv!

SacredSouls
0

#75 Hahaha herreguuuud for et bilde.Du er morsom du Nayak Skrattande

CoralReefs
0

oj vilket foto haha!!

Hur går det för er?? nu äntligen har jag kommit upp i 1000 poäng

Nayak
0

HAHA ja, rätt åt grabben Skrattande så går det…

#78 Jag har makalösa 1423 just nu. Har du sett honom än? IFokusmannen?

Nayak
0

Det här är nog hans bil iallafall.

CoralReefs
0

IFokusmannen? Vem är det?

Nayak
0

#81 Det är han som tar bort poäng hela tiden! Någon drar poäng, och det är inte Nilla så det måste vara "iFokusmannen"

Det kan vara han på bilden här. Det är vad jag tror iallafall.

SacredSouls
0

Hvor finner du alle bilder hen?

HasseH
0

OMG, föreställ er att den killen kommer körande i sin gula bil hem till DIG för att meddela att du har blivit av med 100 poäng!!!

Beige
0

Om han kommer med den där bilen så är det nästan värt att bli av med hundra poäng!

Eller kanske ändå inte, en annan kämpar ju på med en kristall så jag törs nog inte förarga iFokusmannen för då är jag väl snart nere på glas igen.

Nilla
0

Hm…idag har jag fåttt min akvamarin. Akvamarin 2500 p…fast jag har 2703 nu. Oskyldig

Akvamarin

Nayak
0

#86 Det är för att han gillar just DEJ Tungan ute

#82 Nåt ställe yemi.pics  ? Jag ska leta upp det igen. Det finns nog mer där Skrattande

HasseH
0

Grattis Nilla!!!!

Nayak
0
Nilla
0

Oooooh, det var roliga bilder där! Får man använda dem? Glad

CoralReefs
0

Nilla erkänn att du strular lite med ifokusmannen!! Det är därför du bara får en massa poäng och jag förlorar dom!

Nayak
0

#91 Ja, han bil syns där jämt har jag hört SkrattandeSkrattandeSkrattande

#90 Ingen aning. Jag förstod inte om det var otillåtet Oskyldig

SacredSouls
0

Nilla
0

#92 Du måste läsa instruktionerna på sidan. Det är väldigt viktig med upphovsrätten på de bilder man "lånar". Så lusläs! Glad

Nilla

Nayak
0

#93 Jaaa, dom är så snygga Kyss

IFokusmannen är från NORGE HAHAHA SkrattandeSkrattandeSkrattande(Bilen också)

Nu får jag 900 minus, men det var det värt att så säga sanningen

SacredSouls
0

#95 Hahahaha ja ok.Siden dere har disse dansebandene så er det forsåvidt greit at vi har IFokusmannen Skrattande Tungan ute

Diskussionen närmar sig gränsen för max antal kommentarer. Överväg att skapa en ny diskussion och länka till den här.