Tack Lina!
I helgen som var åkte jag, genom underkylt regn och djup snø, från Ås (Norge) till Leksand (Sverige) och hæmtade hem en søt liten pussgurke prinsessa -S*Nonimonos Natacha -.
Tacha ær værldens underbaraste och søtaste lilla trollunge som ær orædd, snæll och kærleksfull. Tusen tusen takk lina før denna søtaste av alla prinsessor på ærten prinsessor.
Min Chama, min alfa hona -flockens obestridda drottning- har ænnu inte riktigt førstått varfør Tacha ær hennes prinsessa. Drottning Chama fræste sig hes på tre dagar och har numera knappt någon røst kvar. Ha ha… Fast det ær klart, det ær ju lite synd om drottningen också… kan inte vara så kul att se en annan flicka pussa på husse…
Tack så mycket - jag bockar och niger.
Det var så trevligt att ha dig här Micael så du får gärna komma igen, men det dröjer innan du kan komma och ta med dig chokladprinsessor hem.
Jag vet att hon pussar på dig så pussa några pussar tillbaka från mig är du snäll.
Grattis till en vacker liten tjej. 
/Elisa
Så det var där hon hamnade den lilla chokladpinglan, grattis!
Hoppas att drottningen snart inser att det inte är så tokigt med en liten prinsesskompis.
Oooooh, jeeeeeeeesus, vilken liten pingla!!! Grattis! 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

#1 Hon øverfaller sin ælskade Lina med tonvis av pussar. Det var vældigt trevligt att komma hem till dig, din familj, alla era glada djur, och erat familjært mysiga hem. Dessutom alltid lika kul att se en stor vovve tro han ær en kattunge och hoppa, viftandes på svansen glad, upp i soffan och lægga sig i mitt knæ! mysig kille det dær.
#3 Chama fattar nog det dær tillslut, någon dag i framtiden -det tar helt enkelt den tid det tar-. Hon beter sig lite som en tonårsrevolt nu bara, sækert en fas hon kænner ær viktig før hennes personliga utveckling. Kungligheter har ju sina principer… och paddor, tabbypaddor speciellt, sina egenheter och åsikter.
Vilken liten läckerbit! Mums!

Jättefin chokladbit

Grattis med ny vakker katt;-)
Pernille

Choklad är det bästa som finns! Ursöt liten tjej 
Så roligt det här är :D
Lilla Natascha har och kommer alltid vara en speciell chokladpralin i mitt hjärta 
ÅÅÅ grattis til en nydelig liten jente. Så koselig at hun havnet hos deg.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
vacker katt

Mmmmm, vacker donna! Förstår att Chama känner sig hotad ;-)

Grattis med ny lekker liten prinssesse;-)))
Caroline

Oh grattis till sessan!!!
Grattis!
Så söt!
Grattis med ny jente
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Men en sån fin
Det ÄR nåt speciellt med choklad…. mums….