Tre veckor Classic bebbar.
Idag är de tre veckor,
så lite bilder kommer här!
Brun Classic hane
Choklad Classic hona
Choklad Classic hane
Lila Classic hane
Lila Classic hona
Lite bilder på mönster.. fick ingen bra på den lila hanen som är sämst mönstrad.. så får ta om.
Brun classic hanen
Choklad Classic hanen
Choklad Classic honan
Lila Classic honan
Väntat på dessa bilder!
Härliga mönster! 
/Elisa
Så lekre i mønsteret sitt og for noen herlige bilder.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Lila classic honan går inte av för hackor må jag säga..very very nice!!
Den där lila lilla hanen var finast, tycker jag, mönstrad eller ej. Den bruna tabbyn var lik min Oci, ooooooooh! 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Hvilke nydelige bebiser, og et lekkert mønster på dem
Pernille.

Kanonfina

så söta!!!

Tack, brunclassic hanen är min favorit, men det har ju med färgen att göra. Allt syns så mycket bättre på en mörk katt.
Den lila honans möster och päls är verkligen super, så vi får hoppas hon kommer till någon med intresse för det.
Så hærlige
Så syns jeg mønsteret er kjempegodt fremdeles.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
jättefina
Lila classic honan kan flytta hem till mig! Varje dag! Bara hon inte har ihjäl mina orkidéer 

# 11 Mina katter skulle aldrig göra något sånt! Förutom den gången som en kompis från Östersund var här och hade köpt massor av sticklingar på porslinsblommor! (som hon var otroligt glad och stolt över att fått tag i. )
De fick ben.
Hon jagade efter mina katter, som tyckte det var den roligaste lek nånsin!!! Stafett med stickling! 
Ja, sen kom jag ju på att jag fick en fin ampellilja som jag skulle hänga upp dagen efter. Då var det bara ampelstubb. Det var i stort sett bara rötterna som var orörda.
Behöver jag tillägga, att jag kör med plastblommor nu?
Vilka underbara små kattungar, hade jag inte redan tingat en så hade jag gärna köpt en av dina…. Blommor???? det har jag bara riktiga i köket, i dom andra fönsterna har jag platsblommor med isoleringstejp i botten på krukorna så att dom inte ska åka i golvet när katterna kör "stafett" mellan blomkrukorna.

Äntligen får man se fler bilder på classicbebbarna. De är så fiina med sina små mönster. 

#13 Nu håller jag på att måla om här hemma så allt är undanplockat. Men jag skruvade fast mina krukor i fönsterkarmen, tejp höll inte och inte häftmassa heller. Jag försökte limma fast dem med limpistolen, men det höll inte heller. Skruvarna gick de bet på! 
Spikar fast mina adventsljustakar också…
ohh den lila classichonan har så fin färg och kontrast..
#12 Ojsan, men platsblommor är praktisk - de klarar ofta smällar i golv och mår inte dåligt av för mycket vatten och kärlek (kattkärlek i synnerhet i form av nom-nom-nom på bladen!! )
Jag är nåförjävligt sugen på lila honan…inte bra…

Sötisar :)
#11: Hon kan få komma hem till mig också, Lilla Lila. Har alltid haft en svag punkt för dilution. OCH tabby….
Jag har väluppfostrade katter…… MINA orkidéer har överlevt både tre ocicater och Inez (fast den sistnämnda lilla damen är helt galen i att tugga på en läskig ormbunke som ser ut som en jättetarantella på väg att krypa ut ur krukan….)
Jättehärlig kull, Cleo!