Siames iFokus

Siames

Etikettkattungeprat
Läst 1030 ggr
cleo
0

Tre veckor Classic bebbar.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag är de tre veckor, Skrattande så lite bilder kommer här!

Brun Classic hane

Choklad Classic hona

Choklad Classic hane

Lila Classic hane

Lila Classic hona

Lite bilder på mönster.. fick ingen bra på den lila hanen som är sämst mönstrad.. så får ta om. 

Brun classic hanen

Choklad Classic hanen

Choklad Classic honan

Lila Classic honan

kalindas
0

Väntat på dessa bilder!
Härliga mönster! Kyss

/Elisa

SacredSouls
0

Kyss Så lekre i mønsteret sitt og for noen herlige bilder.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

hannele44
0

Lila classic honan går inte av för hackor må jag säga..very very nice!!

Nilla
0

Den där lila lilla hanen var finast, tycker jag, mönstrad eller ej. Den bruna tabbyn var lik min Oci, ooooooooh! Skrattande

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

oscarsine
0

Hvilke nydelige bebiser, og et lekkert mønster på demTungan ute

Pernille.

Zandrinos
0

KanonfinaTungan uteTungan ute

CoralReefs
0

så söta!!!

cleo
0

SkrattandeTack, brunclassic hanen är min favorit, men det har ju med färgen att göra. Allt syns så mycket bättre på en mörk katt.

Den lila honans möster och päls är verkligen super, så vi får hoppas hon kommer till någon med intresse för det.

Attacks
0

Så hærligeKyss Så syns jeg mønsteret er kjempegodt fremdeles.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

kattkompaniets
0

jättefina

[hakkapelitta]
0

Lila classic honan kan flytta hem till mig! Varje dag! Bara hon inte har ihjäl mina orkidéer Flört

cleo
0

# 11 Mina katter skulle aldrig göra något sånt! Förutom den gången som en kompis från Östersund var här och hade köpt massor av sticklingar på porslinsblommor! (som hon var otroligt glad och stolt över att fått tag i. )

De fick ben. Skäms Hon jagade efter mina katter, som tyckte det var den roligaste lek nånsin!!! Stafett med stickling! Skrattande

Ja, sen kom jag ju på att jag fick en fin ampellilja som jag skulle hänga upp dagen efter. Då var det bara ampelstubb. Det var i stort sett bara rötterna som var orörda.

Behöver jag tillägga, att jag kör med plastblommor nu?Skäms

Hyacint1
0

Vilka underbara små kattungar, hade jag inte redan tingat en så hade jag gärna köpt en av dina…. Blommor???? det har jag bara riktiga i köket, i dom andra fönsterna har jag platsblommor med isoleringstejp i botten på krukorna så att dom inte ska åka i golvet när katterna kör "stafett" mellan blomkrukorna.

twistnshout
0

Äntligen får man se fler bilder på classicbebbarna. De är så fiina med sina små mönster. Glad

cleo
0

#13 Nu håller jag på att måla om här hemma så allt är undanplockat. Men jag skruvade fast mina krukor i fönsterkarmen, tejp höll inte och inte häftmassa heller. Jag försökte limma fast dem med limpistolen, men det höll inte heller. Skruvarna gick de bet på! Skrattande

Spikar fast mina adventsljustakar också…Skrattande

Nonimonos
0

ohh den lila classichonan har så fin färg och kontrast..

[hakkapelitta]
0

#12 Ojsan, men platsblommor är praktisk - de klarar ofta smällar i golv och mår inte dåligt av för mycket vatten och kärlek (kattkärlek i synnerhet i form av nom-nom-nom på bladen!! )

hannele44
0

Jag är nåförjävligt sugen på lila honan…inte bra…Skrikandes

R-Dandy
0

Sötisar :)

kattguld
0

#11: Hon kan få komma hem till mig också, Lilla Lila. Har alltid haft en svag punkt för dilution. OCH tabby….

Jag har väluppfostrade katter…… MINA orkidéer har överlevt både tre ocicater och Inez (fast den sistnämnda lilla damen är helt galen i att tugga på en läskig ormbunke som ser ut som en jättetarantella på väg att krypa ut ur krukan….)

Jättehärlig kull, Cleo!