Masterpiece OSH n 03 25
Här kommer lite bilder på "Näsan"
S*Jackpott's Masterpiece OSH n 03 25 (brunticked bicolour)
Han är efter CH S*Jackpott's Chess OSH n 03 &
Jangar Firestorm OSH ds 25
Han går under namnet Näsan vilket hoffen gett honom..
han har en viss benägenhet att stryka sig mot allas näsor och med långa hörntänderr så går man oftast så där lite rispig och röd om snoken..
Värst är det på natten för då har han liksom fritt spelrum när man sover och han kan koncentrera sig ordenligt på sitt mål..
Han är kanske inte lika typad som Chess var men samma fina gröna ögon, det syns bättre i dagsljus ute. men trots han är 14 månader så har han inte börjat intressera sig för tjejer än.. det är mest matte och näsor som gäller
men det brådskar inte..
Det er ikke ofte en ser en ticket OSH med hvitt. Nydelig mønster og kombinasjon.Håper jeg også kan få noe sånt.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

#1 han är den första och enda jag fått i denna färgkomb.. kände dels att jag ville spara något efter Chess och eftersom Jangar Firestorm ska kastreras så behåller jag den tickade genen..
är du också uppe
jag trodde jag huserade själv här med alla mina inlägg
ingen Nilla i sikte hon får väl slag när hon vaknar
Hahaha,nei jeg har nettopp våknet. La meg kl 18.00 kvelden før
Hjemme alene,og hva gjør Veena da? Jo,går å legger seg. Tenkte ikke jeg ville sove nesten 12 timer men,nå er jeg ihvertfall uthvilt
Nilla blir nok så glad så hehe.
Godt du beholder noe ticket. Jeg tror ticket er nesten elsket eller hatet? Sånn i avlssammenheng. Vel,jeg elsker det også,og er så glad jeg har både spotter og ticket hos meg. Nå mangler der bare classic,og den kan jeg kanskje kidnappe i Skåne 
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

ja det är bara att komma och hämta dem allihop för de håller en j-kla låda här.
Ja en annan har inte lagt sig än
ska hinna med och uppdatera hemsidan också.. det är ju lite ouppdaterad
men det har varit så mycket runt i kring.. men ett par timmar till så ska det vara fixat..
Jag har först nu börjat gilla mönstrade kossor, men ack, förstår inte hur jag någonsin kunnat ogilla dem! Han har en ögonfärg 2die4, och det är så vackert med vitt och brunt ihop och så de gröna smaragderna i mitten.. 
ja namnet näsan är ganska passande tycker jag också fast han var väldigt vacker kille trotts namnet

# ja men det är väl så att kärt barn har många namn 
han får en massa andra namn när jag vaknar mitt i natten då hörntanden fastnar i snoken.. men så tittar han lite så där ledset så då svepar man med honom under täcket och somnar lyckligt igen till en spinnande motor

Vilken härlig kille! Jag skrattade gott åt Näsans special som sker nattetid. Jag kan riktigt se honom framför mig helt lycklig när han får se mattes näsa att "attackera". 
Väldigt läcker kombination tickat+kossa.

Herlig gutt
Du har så mange vakre og spennende hannkatter at jeg blir nesten missunnelig på deg
Nydelige er dem;-)
Pernille.
Vacker kille!
Jag kanske ska satsa på van katter istället för classic….
Tänk en svartsilver tickad van eller harlequin!…*dräglar*
/Elisa

#9 blir du inte när du tänker på allt hankiss
men det är Jangar Firestorm och Putin som pinkar värst.
#10 han har inte fattat vad man ska ha brudar till än, han hänger bara på mig hela tiden trots han är 14 månader.. men han kissar inte heller.
min hemsida är uppdaerad och rykande färsk på nästan alla sidor