Fotograferingsdag=)
Igår var det veckofotografering på mina små. Dom växer och förändras hela tiden. 10 veckor gamla är dom nu och der tu så här:
S*Coral Reef's Midnight Fantasy

S*Coral Reef's Moonlight

S*Coral Reef's Magic

S*Coral Reef's Malibu

S*Coral Reef's Marabou

S*Coral Reef's Melody

S*Coral Reef's Miss Mii

Jättefina! 
/Elisa

Åh, vilka sötisar! Jättefina katter och snygga bilder!

Du var snabb kalinda! Hann ju knappt få ut tråden förrän du kastade dig in i den hehe. Gå och lägg dig nu för jag antar att du ska upp väldigt tidigt och jobba?
Åhhh herregud så skjønne!Den ene vakrere enn den andre jo.
Lille Miss Mii ble min favoritt. Hun var sååå pen.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Är på väg i sängen! *gäspar*
Men vill ju vinna den där tredje stenen innan du gör det..*hehe*
/Elisa

Wow så söta bedårande bebisar du har
och Wow vilka snygga bilder igen!!!
Verkligen jättefina kissar!!!,,, och jättebra kort!
Fotografen ska oxå ha sitt, inte bara kissarna hihihihi

Tackar och bugar=)) Lite kaxig blev jag då det är en hel del jobb med fotograferande..kattungarna är hur lyckliga som helst, jag helt svettig…den sjunde stackaren som fotas är det mest synd om då han inte får leka tillräcklig utan spana på en blöt fläck(=mig) som krälar på golvet och vevar med en kamera hehe.
Kalindas! Ingen far ajag ligger lååååång från nästa sten. Någon stjäl poäng av mig så jag lär bli fast med fulstene (ja..jag börjar tycka den är lite ful)
Jättefina bilder på jättesöta kattungar! :-)
Jag är imponerad av att du får dem att vara stilla tillräckligt länge för att få till så fina bilder.
Min favorit blev Moonlight för den bilden var så tuff med den stora tassen.
Jättefina bilder! Min favvis är nog också lilla Miss Mii! Såååå söt! 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Nydelige bilder og småpuser

De är jättefiiiiiiiiiiiiina 
Sicka vackringar! 

Duktig fotograf!! Otroligt söta kattungar
OHHHHHHHHHH såna söta och vackra småkatter du har hemma, vilka vackra fotografier av dem.
Rithwa

Man får fjäska med mat MYCKET MAT så att dom inte orkar springa så mycket haha..ja sen måste man kela och busa i massor så dom blir trötta..sen är dom hyfsat stilla dock hinner jag bli mycket tröttare än dom eftersom dom är hela 7 st!

Nydelide bebiser;-) Min favoritt er nok Miss Mii
Pernille

Livsfarlig balinesbebistråd igen, illa! 
Jag tycker tabby blir så himla härligt på balineser. Siameser föredrar jag nog solida, men balineser blir otroligt fina när de är tabby.
Komplimanger till den duktiga fotografen, du som har gåvan får gärna komma hit och göra ett försök att få mina rallypäron att sitta still och komma med på bild 

Vilka skönheter de är! Särskilt Miss Mii 
Ja, du är en väldigt duktig fotograf! Minns när jag väntade på att få hem E, hur kul det var att få det där mailet med en massa fina bilder varje onsdag.

Det är härligt att det uppskattas=) Och det är ju det som driver också att mina kattungeköpare verkligen uppskattar bildmailen=)