Sivan & Krister vabbar

Sån tur att du får hjälp med vabbandet! *leer*
Hoppas att dottern snart frisknar till!
De är vackra de där extraföräldrarna! 
/Elisa

Jaaa, så hjälpsamma dom är! Nu ska jag berätta hur man gör med vattkoppor så att dom aldrig blir mer än en röd prick. Lyssna nu Krister & Sivan; ta en tops och blöt i Alsolsprit, lösning i värsta fall, om ni inte hittar starkare, och så fort ni ser en liten prick så sätt dit topsen och blöt in pricken. Ni vet väl vad en röd prick är? Då blir det aldrig blåsor. Men man måste kolla hela kroppen flera gånger per dag för dom poppar upp liksom hela tiden.
Det går bra på bebisar också för det är ju bara utanpå huden. 

#5 Häftigt att de är sååå lika!
#6 Sivan och Krister tackar för tipset och tänker pröva det när lillasyster 2 år börjar få koppor. Fast de tror att det smakar bläk.

Skönt med hjälpande tassar…och efter 10-14 dagar, så har även lillasyster fått prickar..så är det med vattenkoppor.
Jamen dom ska inte smaka 

Det smakar säkert blä och dom är för små för att dricka sprit. Eller hur hörrni! Det skulle inte mamma HasseH tycka om! Alsolsprit är för sårvård och att döda vattkoppor med, inte för att busungar ska partaja. Det skulle se ut det, "Krister och Sivan omhändertagna för fylleri".
(Du får hålla koll på barskåpet hör jag
)

Ruskans, vattenkoppor som är inte roligt att ha när man är liten och inte får klia. Jag minns när mina småsyskon hade vattenkoppor (jag hade hunnit med min sväng innan de föddes). De var pudrade med potatismjöl (eller bebispuder kanske det var?) för att det skulle hjälpa mot kliandet, så de såg ut som små spöken 
Dock hade de inte så bra hjälp hemma, de hade bara fyra tjocka perserkatter som låg och päste i fönstret hela dagarna.

#9 haha, man får vakta baileysen! Har ni sett en full katt nån gång?
#10, det var väl det jag visste, persrar är lite mer meningslösa djur… 
Du, dom ser lite kanon ut redan, där på bordet…

Ha. Ha Sivan & Krille fulla. Min "gamla"Freddy var absolut tokig i vin. Så fort jag drack, så tog ungen tassarna, greppade tag i glaset & drog allt han kunde för att ta glaset av mig & få sig en slurk. Tur nog, så var jag starkare än han, annars lovar jag att jag oxå hade fått en fyllekatt hemma.

Det är ju toppen att katterna kan hjälpa till med barnpassningen! Supersköna bilder på de vabbande två.
#13 *asg*