Line har noe hun må bekjenne
I går fikk hun sin aller første ku
(Sorry Oscarsine,ble nok ikke deg som fikk lurt på henne sin første ku)
Jeg vil gjerne se nye bebisbilder sammen med sin nye kompis
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Har du fått en egen ko, Line? Den vill vi se! 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Hahahaha ja det er riktig.
En nydelig ku med sin egen filt.
10 minutter så kommer det bilde av det nye familiemedlemmet vårt. (Jeg må bare ta bilde først)
Johoo nå er jeg ferdig med pawpeds G1…Grattis til meg selv
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Jeg kua har jeg sett
den er kul
Da fikk du en ku til slutt
Pernille

Forresten husk å få med noen av de vakre kattungene på bildene også
Pernille
Kua Kurt Vidar som vi kaller han,stortrives her hos oss. Til stor glede for Maja kom han med et eget teppe og i dag har hun også sett på Barnyard tre ganger
(for de som ikke kjenner filmen er det en kjempemorsom tegnefilm om en ku)
Her leker han tittei sammen med brune jenta.
Kose seg litt på teppet sitt
Så er det natta tid
Så måtte det altså gå slik at en liten ku kom til oss også.
Vi liker han veldig godt så jeg tror ikke vi leverer han tilbake til oppdretter
Han har herlige lengder og en fantastisk profil.. om enn noe flat.
Tusen takk Veena for KV 

Grattis till kossan då! Och en egen filt har den… Ligger den framför TVn och muar lite hemtrevligt sådär 
//Kofantast

Ah! Skjønte nok at det var noe muffins her ja :D

Grattis med Kurt Vidar
Han var virkelig godt typa. Hvor lenge skal du holde han fertil, leter etter en ku å parre Blue med
Pernille
Hann inte se bilderna innan förra inlägget, men vilken bra liten ko! Och katten är verkligen toppen!
Söt lite kossa.
Men jag tar gärna den lilla brunmaskade tjejjen! 
Kan byta henne mot en framtida kossa här hos mig…
/Elisa
Hahahaha.For et navn han fikk. Var ikke det han het på den fantastiske stamtavlen
Guri så mange skjønne bilder,nå fikk jeg jammen lurt meg til en ny bildetråd fra deg
Kua er engelsk,derfor ikke så veldig europeisk i typen *ler*.
Det er så koselig at Maja setter pris på alt det rare man finner til kattunger.Det får være litt hennes ku også.
Hvordan har Fasion sin høyt savnede reke det?
Og GRATTIS med veloverstått PAWPEDS kurs 1
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Två jättesöta kompisar…katten och kossan
#11 Haha ja han har litt engelsk kroppsbygning synes jeg
Joda reka trives som bare det hun også.Hun har ikke blitt helt godatt av de andre enda så hun ligger mest for seg selv og sturer litt.Men det kommer seg nok. Her møter hun brune gutten for aller første gang.

Se det ja,jeg måtte sende noe grønt med vilje.Grønt passer jo fint til den røde OSH jente du skal få av meg om en stund 

#14 Haha..grønt går fint til brunpadde også det 
Nå har Sami veltet ned min fine orkidé fra bordet,jord overalt også går han ned trappen og kommer opp med en ullsokk!
Snakk om flink gutt da.Han tenkte nok at matte skulle feie opp med den.
Nämen vilken flott liten ko!
# 2: Grattis till Pawpeds-examen!
Verkligen en härlig katt !
Och grattis till kursen.
Skjønn liten pus, og Kurt Vidar har et fantastisk navn! Tror nok han er rimelig enkel å holde fertil ei stund 
Gratulere med fullført G1!!! Det er deilig når det er ferdig, er det ikke?
Synes forresten Sami var veldig flink, har en sånn fixe-trixe-mixe-ordne-gutt hjemme - en rød og hvit svenske 
#18 Takk.Jo det var skjønt for det blir ganske intensivt de ukene det står på.Mye å huske på oppi alt annet. Iallefall når man ikke har gått på skole på maaange år 
#13 Om ikke kattene blir like henrykt for reka etterhvert,så kanskje Knutemann kan få deg til å apportere litt i stedet.Det gir god trim sier Fashion
Sami er litt min lille gulleplutt,så godt han også ble glad for sin gave.
Nå blir det spennende å se om Lisa liker maten du sendte til henne,den ligger på lur her i skapet.Skal si i fra om jeg trenger en spesial bestilling fra snille deg.
Kan jo være beholderen din blir så glad i teppet at hun drar det med seg overalt.Bror til Susie pleide å gå å stjele tepper fra babyer som kom på besøk hos sin eier han hehe.Men det er nok bare sånne guttestreker.Sånn gjør ikke veloppdradde paddelurer.
#20 Nåja jeg kan gjøre mye for min kjære jeg altså men å apportere er vel ikke en av de tingene 
Ja det er bare å si ifra så skal jeg kjøpe flere.
Super att introduceringen till de andra gick så bra! 
Har du några planer på vad du ska para denna vackra ku med? Kanske en annan vitfläckshane? Eller blir det en pure siamese outcross 
Ja altså denne kua er såklart ren ku uten innblanding av en eneste siames og hakkapellitta han er heller ikke homofil
Så en annen hane hadde det ikke blitt så mange barn av.
Kan jo være Veena sin røde OSH jente (som hun sikkert får etterhvert)vil falle for vår kjekke Kurt Vidar.
Haha nei nå skal jeg legge meg
Ha ha ha!! Förlåt, det är alltså din nya ku-stud 
Men då kommer jag med min ku och parer nångång nästa år när han växt på sig!! Han har en sååå suverän öronplacering så!

Blue vil også komme til vakre Kurt Vidar, hun sitter her helt forelsket
Blue trenger den brede toppen og øreplasseringen hans hehe
Pernille
Gratulerer med ku Line og til G1 pawpad
Hahaha, Kurt Vidar var ett härligt namn på en ko! 
hmmm så sött