Isaac IRL.
Hoppas att ni inte har hunnit tröttna på Isaac! Filmade Isaac och Kajsa idag, när de låg på kökssoffan i solen. Här ligger Isaac och vräker sig på Kajsa. Glöm inte att ha på ljudet, för han spinner hela filmen igenom…
http://www.youtube.com/watch?v=VOLFticjZMs
* IRL= Real Life/ livs levande*
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Han är så fantastiskt vacker! 
Kajsa är söt hon också.
/Elisa
Ja, jag är såååå kär i min Isaac. Han är så underbar. Spinner jämt och bräker som en get varje gång jag öppnar kylskåpet.
Och Kajsa…henne klarar jag mig inte utan. Hon betyder väldigt mycket för mig. Hon är godhjärtad och vis.
Nilla

Vilken mysig film
på två härliga katter
Där ser man katter som kan njuta av livet.
Underbara båda två!

Vad fina de är! Skulle gärna vilja sola tillsammans med dem! 
Ja, jag önskar ofta, att jag var katt och kunde krypa ner och snusa i Kajsas magpäls, precis som Isaac gör. Sjukt. 
Åå
De var så fine sammen,så koselig film.
Og Isaac på ryggen da.. herlig 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Vad goa dom är tillsammans & så söta båda två
Synd bara, att det blir så dålig kvalitét när man laddar upp filmsnuttar. Nog för att jag filmade mot fönstret, men filmklippen blir alltid så suddiga på youtube. Det där kanske någon annan kan förklara, för jag har ingen aning.

Underbart sömningt chokladlejon med sin fostermamma 

Åå vad fina dem är 

Åååh han er heeelt utrooolig nydelig!!! Havanna er såå fantastisk flott! Fins ikke lignende :D
Virket som en super herlig gutt, med ett utrolig gemytt. Skikkelig som han maler og koser seg, ser han har det godt ja! :D

#6 Jo, man kan nästan snusa som de. Jag stoppar in huvudet i "igloon" när killarna ligger där, trångt som fasen, men mysigt & varmt:)
Fin film, man längtar hem till de sina
Härliga bilder. Öronen i motljus, ser ut som tunna tunna musselskal. Mysigt. Syrran hälsar 

Åh vilken härlig kille!
Vad mysigt de har det tillsammans! 

ahh Fina de är..

Gudars, vilka vackra katter! Har du inte någon hej-jag-heter-Isaac-och-jag-är-jätte-pigg-film på lager 
#17 Jag ska jobba på det, så fort det blir vår. Då ska jag ta ut Isaac i trädgården och filma.
vad vackra katter

Sötbrorsan! Och en väldigt söt tjej han har att mysa med också.
Åh så vackra, båda två!

Isaac är gudomlig, honom kan man väl aldrig tröttna på!
Choklad, mums!