Siames iFokus

Siames

Etikettavel
Läst 785 ggr
hannele44
2009-02-26 15:20
0

UNDRAR

På min personliga sajt har jag en ametist-men när jag ska skriva eller inte är inloggad så är jag kristall????Någon? som vet varför?

hannele44
2009-02-26 15:24
0

Såg precis att jag inte är den enda som undrar över försvunna poäng,my good…att jag ens har tid att bry mig  Skrattande..hmmmmm

Nilla
2009-02-26 15:34
0

Här kommer lite info från vår medarbetarsajt. Jag tror inte, att poängsystemet fungerar till 100%.

"…poängen man får är inte beständig, den har ett bäst före datum. Det går inte att skriva jättemycket tex på en dag och få upp poängen och sedan tro, att poängen ligger kvar på den nivån. De poäng man får idag kommer försvinna efterhand.

Vart gränsen går när poängen börjar sjunka och hur mycket den sjunker, är info som i dagens läge inte kommer lämnas ut.

Är man aktiv så kommer man så småningom upp i en viss poängnivå och den kommer sedan, att variera dag till dag eftersom nya poäng tillkommer medan äldre faller bort.

Det blir även så, att är man aktiv under en kort period och sen inte skriver nåt under en längre tid så kommer det märkas mera.

Poängen kan variera mellan sajterna och det beror på att iFokus går över flera servrar dom måste synka sig för att visa samma vilket inte händer omedelbart…"

ANNIA

Här kommer en länk till support iFokus. Det är en "hjälpsajt" för iFokus medlemmar. Där kan man ställa frågor och läsa vad andra undrar över.// Nilla

SUPPORT IFOKUS

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

hannele44
2009-02-26 15:56
0

Okki dokki-tack Nilla