Fem uker
Jeg måtte lage en ny tråd istedet jeg for det ble så langt å scrolle ned 

Her kommer de små fem uker gamle:
Lille padde 1 med ett eneste langt værhår (Messi har spist opp de andre
)
Et til av henne
Også røde gutten (han har litt øyeguff)
Padde nr 2
Siden hun er min favoritt legger jeg inn et par til av henne 

Jeg liker hodet hennes så godt
Brune jenta om er utrolig mørk. Vi tror vi har fått en orientaler istedet 
og til siste lillegutt
Næmmen..det snek seg inn et bilde til av padde 2..merkelig 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
så vackra dina kattungar är.
Rithwa
Oooh vad de växer! Jag kan inte välja någon favorit, de är så fina allihop! 
(är det Messi som ätit upp Winters morrhår också? Han ser ut som en liten rotborste!)
Så underbart fina! 
Åh jag tycker om den mörka bruna jag - fy så fin tjej!
Å så fine dem er Line. Vel padde 2 er fin men det er noe med padde 1 som jeg liker.
Vackra! 
/Elisa
nydelige vakre småttinger..
oh, de är så vackra, line!
helt underbara!

Vilken tur att du bor så långt bort, Line! Annars hade jag kidnappat hela högen!! 

Vi kan dela på bensinpengarna. Då blir kidnappningen lite billigare…
/Elisa
Fina ungar hela bunten, jag kan väl åka å hämta brunmaskade pojken då får jag två killar

#10 Okej! Vi åker i morgon !! 
Så koselig å komme hjem til denne bildetråden. Nå syns jeg også din paddefavoritt er penest av de 2 paddelurene.Den røde og SIA n jenta er også nydelige,men han der Lillegutt altså 
Nå er konvolutten også klar,er ikke lukket enda,kanskje Fashion klarer å gi fra seg den ene plastreken hehe.Men den må altså forbli i huset hos dere.Den er en liten gave til den du beholder 
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Tusen takk alle sammen for koselige kommentarer.
#2 Jaa det er Messi og ikke mamma Mus ja
Da hun ble drektig fikk hun en utrolig værhår fetish og Sami sine ble spist opp med en gang..for han lå jo bare der og nøt behandlingen av Messi sin noe spesielle skjønnhetsbehandling.Gudskjelov vokste de kjapt ut igjen
#13 Ohh ja kan du ikke spørre Fashion pent da.Jeg loover dyrt og hellig.Den skal aldri forlate huset vårt og bli elsket like høyt som de i stoff.
Da har jeg valgt ut en grønn en. Fashion leker for det meste med en som er rosa og neon gul. Jeg lot være å si noe som helst til henne,vi kan kjøpe nye vi 
Så kommer der noe personlig fra Zalinaz og Tenor 
Jeg sparer det jeg fikk av deg til fødselene er unnagjort,blir morro å teste.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

man kan inte låta bli att bli kär i alla 5 Line,men padda 1 & bruna pojken är mina favoriter om jag måste välja..

Nydelige bebiser
Vi kan forsatt bytte den brune gutten mot en ku??
Åhhh, vad fina de är. Speciellt den blåögda orientaljäntan. 
De er fullstendig nydelige!!! Paddan är fortfarande sötast…tätt följd av den bruna lilla honan. 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
#17 Ja nå står liksom ikke ku på toppen av ønskelisten min da 

Tusne takk alle.Idag har vi satt opp kattesikringen ved trappen og alle har løpt rundt i stua her. Alle løper rundt med hver sin stil og det er jo bare så herlig å ha kattunger

#20 Det var synd
Jeg får tenke ut noe annet hehe
Men virkelig nydelige er de alle, så du må gjerne legge ut bilder av dem veldig ofte;-)
Pernille.

Superfina kattungar med härlig look!!!