Siames iFokus

Siames

Etiketttillsalu
Läst 1752 ggr
Liljekatten
0

Åttlingarna 7 veckor

Nu är det fullt hålligång i vårt kök. Ja, förresten så har de börjat komma på att man kan klättra över skivan vi har för dörren så snart har vi dem i hela huset. Här kommer lite bilder på dem.

Oj oj, chokladtabbymaskad hona.

Olivia, Lilatabbymaskad hona. Jag är fortfarande osäker på denna hona och nästa ifall de är lilatabby eller chokladtabby. Översta honan är helt klart chokladtabby och hon är en hel del mörkare än dessa två.

Otis, lilatabbymaskad hane. Tror jag….

Ossian, bruntabbymaskad hane.

Olga, brunmaskad hona.

Oscar, brunmaskad hane.

Ove, blåmaskad hane.

Odessa, lilamaskad hona.

ramithi
0

Så fine dem er alle sammen.

Hyacint1
0

Vad bra dom blev, jag tycker nästan att lilla OjOj ser bäst ut…. jag ska visa Johanna bilderna när hon kommer hem Skrattande

Zandrinos
0

Alla är jättesöta, men jag fastnade  för Otis och OveKyss

Liljekatten
0

#2 Bilderna blev jättebra! Hälsa Johanna och tacka henne så mycket för att hon agerade fotograf.Glad

ossilian
0

Nämen, vilken härlig hög med siameser! Kyss Kyss Superfina bilder med vackert ljus i.

Nilla
0

Oj, du är lycklig du med denna skara! Lilla Oscar var ju för söt med sitt lilla bröst…skicka hit honom vet ja! Kyss

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

kalindas
0

Jättefina! Kyss
Kommer du med hela gänget till Varberg?
Blir farligt om jag hamnar jämte dem…*dräglar*

/Elisa

Liljekatten
0

#7 Jag hoppas att de kan följa med allihop. Jag får väl ta med extraförstärkt bur så att du inte kan kidnappa dem då.Flört

kalindas
0

Skrattande

/Elisa

Attacks
0

Oi,skal du stille alle 8? Syns du ikke bor nærme meg,så skulle jeg trå til som bærehjelpKyss

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Zandrinos
0

Ska bli kul att se hela gänget i VarbergKyss

CoralReefs
0

oj så fina!!!

SacredSouls
0

Så flotte bilder av hele gjengen.Kjempefine alle sammen synes jeg. Men jeg likte lille Oj Oj aller best jeg også Kyss

Wow,stille 8 små Skrattande Det blir sikkert gøy.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Liljekatten
0

#10 Ja, bärhjälp lär jag behöva! Skrattande

#11 Jag hoppas verkligen att alla håller sig krya så att de kan följa med.

#13 Tycker också att Ojoj! är den som ser bäst ut. Fast om man jämför dessa med dina små stjärnor så står de sig slätt.Flört Det ska bli riktigt kul att ställa ut dem i alla fall.

orvaren
0

Ooo,vilka gull-ungar!!

Är det någon till salu? :) (måste tala med frugan först iofs..)

(Ossian,var ju för go!!)

hecajon
0

De är ju för sötaKyss, hur många gånger jag än kikar på dem så kan jag inte hitta en favvis, tur att man inte ska köpa någon av dig, då hade jag haft problem!!!

Liljekatten
0

#15 Jodå, alla är till salu utom Olivia och Oj oj. Jag har precis lagt in annonser på dem på Blocket och i lokaltidningen. Jag tycker verkligen att du ska prata allvar med frugan.  Klart ni ska ha en liten go siames.Flört

#16 Skrattande

Bleenda
0

Jösses vad mysiga kattungar. Hur kan man bli så sötSkrattande

Hyacint1
0

SkrattandeJa #18 visst är dom ursöta, och det är nr 2 uppifrån lilla Olivia som vi ska ha, hon ska bli kompis med vår chockladmaskade hona Doris alias "Dosan", jag hoppas i allafall att dom blir kompisar när "Dosan" och kompani har fräst färdigt åt henne Skrattande

Liljekatten
0

Jag tror nog att Dosan blir så glad över en likasinnad kompis så att hon adopterar Olivia på stört! Flört