6 veckors bilder
6 veckors bilder + bilder på nya kullen som är drygt 1 vecka
Så stora de har blivit! Jättefina! Alladin är fortfarande min favvis. 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
De har växt massor, de är jättedukiga på att äta
Å så skjønne. Nå var de så søte alle sammen at jeg klarte ikke velge en favoritt.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Skjønne søtnoser alle sammen 
tack alla. Ungarna ha fått flytta in i köket nu för attt bli mer hanterade och vana med ljud och rörelse. De har just ätit lite kvällsmat och blev jättetrrötta.
Kjøkkenbuser hehe.Nå har du vel for lengst inntatt den lekre subbende gange
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
ja nu blir det köksbusar, nää å kan man ju inte göra utan mn får hasa runt för att inte trampa på dem för de måste ju vara under fötterna. men ändå roligt att ha dem nära så man k an umgås mer.

hehe..det där känner jag igen=) Mina är 8 veckor men fattar inte att fötter kan vara farliga. Får säga till alla som kommer på besök att vara försiktiga när dom går så att dom inte trampar igen en katt.
Ja, man kan undra varför fötter är så fascinerande för kattungar. Här hemma så går man nästan konstant med minst två kattungar på varje fot. Iaf så länge de är vakna.
Dina kattungar är underbart söta, Anna!
#9tack Lotta de är söta och jag hoppas de skall bli charmiga och framåt. jobar mycket på att de skall vara vana vidd ljud och allt sån't som äär vaanligt förekkommane i ett hem. Men de är ju bara 6 veckor å man kanske inte skall tänka så mycket utan det kommer av sig sjävl.
Just nu sover de och de skall få lite mer mat innan det är läggdax här i huset.
Hur går det med era ungar?

De er virkelig nydlige, sjokolade er en pen farge, likte spesilet Geisha.:)