Assorterte kattungebilder
Nå er det en stund siden jeg la ut bilder av flykullet, så nå viser jeg fram de 4 som enda er hjemme. Siden jeg ble syk og det ble umulig for oss å levere Griffin som avtalt, skal han ikke flytte til Sverige likevel. Så istedet for å stresse som avlshanne skal han få lov til å være kastrert kosegutt i stedet. Sikkert ikke noe han har i mot 
Her er han sammen med sin søster Raven.
Griffin er blitt en skikkelig stor gutt, han er like stor som siameserjenta Punky som er 6 mndr eldre enn ham. Ingen av kattene våre liker blitsen vi må bruke når vi tar bilder, så alle sammen kniper øyene sammen og skjuler sine vakre mørke blå øye
Raven er heller ingen liten katt, men hun er ganske mye mindre enn Griffin som er den definitivt største i kullet.
Spitfire er et lite sjarmtroll som elsker kos akkurat som sine søsken. Den siste tiden er Spitfire blitt skikkelig fangkatt, som helst ligger og koser hos menneskene mens søsknene raser rundt med James Bond og TaeKwon Do kullene. Når det er pause i leken, skal alle kose hos menneskene….. Godt de har tre å dele på!
Spitfire liker å pynte opp litt….
Tornadogutten min, han som alltid har hatt en spesiell plass i hjertet mitt, er en skikkelig rampegutt som elsker føtter. Og føttene skal både klores og gnages på!
Tornado er en renslig liten gutt
jättefina katter, speciellt han i bokhyllan. ser ut som en liten staty där han sitter. Små bebisarna är ju underbart söta
Så fina ungar! Griffin har blivit jättesnygg ju!
Oj vad de växer! Jättefina små bebbar allihop! 
Så fine dem er Lisbeth som jeg likte ho padda i bokhylla.
Den blå är såå fin…älskar blått
Søte ekte nordlenninger er dem., og Tornado har sjarmert meg siden han var et lite fjon:) .. "æ håpe det går bedre me ho matmor og;)"
Kjempefinealle sammen men Tornado var jo supersøt så han var min favoritt også. Han hadde et sånt skikkelig kosegutt utrykk.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Tusen takk alle sammen!
Tornado er en skikkelig kosegutt, det har han vært hele tiden og spesielt glad i å kose med meg. Han visste nok at han var en spesiell gutt for meg….. Han er samtidig en tøffing, og helt fra han var liten har han villet være sjef. Da han var bare noen uker gammel - 4-5 uker - satte han seg på bakbeina og dasket med forlabbene når mennesker eller andre katter kom for nær. Han skulle bestemme hvem og når noen skulle komme i nærheten av ham!
Griffin er blitt kjempefin, og han er som sagt stor men ikke grov. Han er slank og elegant - en skikkelig fin gutt. Hadde vi hatt jenter vi kunne brukt ham på ville vi ha beholdt ham selv.
Spitfire er et lite sjarmtroll som var ganske anonym helt til Hurricane, Foxbat og Hellcat flyttet. Men etter at de dro, er det som om denne skjønne paddejenta har fått mer plass og hun har kommet fram så det suser etter! Hun er morsom og søt, og pelsen hennes er bare en drøm! Så myk og silkeaktig, akkurat som moren sin!
Raven er fortsatt rampekråka i gjengen, og hun lærer de små mange rampestreker. Som å klatre HØYT opp i gardinene! Det er supergøy for små puser. Klatrestativ er for amatører
Det går bedre med matmora, Aino, og kanskje, kanskje kan jeg komme hjem på permisjon i noen timer 16 mars når datteren min har bursdag. Og i dag har jeg gått 3 skritt! Morsomt men skummelt….
Håper at samboeren kan ta noen nye bilder av de minste, oppdaget at det er gamle bilder jeg begynte å legge ut. De er visst blitt en smule forandret, disse små på den tiden som har gått, så jeg er spent på hvordan de ser ut.
Både Igor og SOY har blitt fedre igjen, Igor ble pappa til 3 gutter for ei uke siden og SOY ble pappa til 3 for ca 2 uker siden 
Nå har jeg fått nye bilder av de små, og skal si at de har utviklet seg! Og jeg ser at det er vanskelig å bedømme farger på avstand, for hele 3 av 5 kattunger i James Bond Kullet viser det seg at vi har tatt feil når det gjelder farger. Men sånt har skjedd før for mer erfarne oppdrettere enn oss, så det tar vi lett på 
Førstemann ut denne gangen er A View to a Thrill, en gutt som faktisk ser lillamasket ut. Jeg trodde at han var sjokolade, men det ser jammen ut som om han heller er lilla. Jeg ser at her inne ser det ut som om han er mer blåmasket, men fargen på nesespeilet hans er helt lik den Raven har på sitt nesespeil.
Så har vi sjarmtrollet Dr. Meow som har fått sin egen tilhengerskare allerede 
Lille blåbæret som hun blir kalt, er selvfølgelig også med i denne runden. Hun er min favoritt blant de to jentene i kullet 
Lille Quantum of Catnip er ikke brunpadde som hun så ut til å være, men blåpadde som mamman sin
The Show is Not Enough er min favoritt i kullet, uavhengig av kjønn. Synes han er kjempefin! For meg ser det ut til at han er creme, ikke rød.
Det siste kullet vi fikk, TaeKwon Do kullet, kommer seg det også. Vi mistet to små, men de to som er igjen ser ut til å være friske og sterke - heldigvis! Først ut er Narani, ei lita brunskilpadde. Hun er foreløpig litt liten og forhold til de andre, for denne frøkna vil ikke spise mat bare drikke melk. Og siden de tre hjemme er nødt til å gå på skole på dagtid har de prøvd å få henne til å godta maten sånn at hun kan spise selv. Men frøken bortskjemt skal ha melk, og hun skal ha den akkurat når hun finner det ut. Etter å ha drukket melk fra sprøyte skal hun opp til Finn-Ove og krølle seg sammen i halsgropa og sove der. Så søtt!
Sistemann av de små er ei lita jente til, Wen. Hun var lenge liten og tynn, men plutselig oppdaget hun Baby Cat og da var det gjort
Nå er hun like stor som James Bond kullet, så hun har virkelig spist seg opp!
Vilken söt kille och vilken ögonfärg! Lila är min favoritfärg 
Ja øyefargen har James Bond kullet fra sin mor som har den fra sin pappa Igor som kommer fra Malin (Vildbackens)
TaeKwon Do kullet har sin øyefarge fra sin pappa Igor