Siames iFokus

Siames

Etikettutställning
Läst 782 ggr
Beige
0

LIRAK i maj, tips på boende?

Jag och katten Kotten tänkte åka på LIRAKS:s utställning den 2-3:e maj i Lörenskog.

Har ni något tips om bra boende nära utställningen i Lörenskog Ishall?

Det finns ju boendeförslag på inbjudan men jag tänkte vara lite bekväm och höra mig för här innan jag börjar att googla på kartor och dylikt Flört

Annestoa
0

Jeg ville valgt Rica Helsfyr hotell. Med bil tar det ca 10 minutter til utstillingshallen.

Ellers kan du teste ut Stav Gjestegaard, Skjetten. Dette er de som er nærmest. Men jeg hadde valgt Helsfyr hotell. Mye enklere å finne frem fra det hotellet.

Anne-MayCool

Beige
0

Nu är hotellrummen bokade på Rica Helsfyr så nu är det bara att vänta och längta till maj. (och hoppas på att man kommer med)

Tack för tipset Glad

Är det någon fler som planerar att åka dit?

SacredSouls
0

#2 Jeg har tenkt til å stille Messi og de av de små bebisene som fortsatt bor hjemme på lørdagen.

(Om vi kommer med på utstillingen da)

Det hadde vært koselig å møttes igjen Glad

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Annestoa
0

Jeg tenkte å stille Haldir begge dagene om vi kommer med:)

Håper det kommer noen Haldir barn der.

HeidiK
0

Jeg skal sjekke litt Lillemor, men vi har håp om å komme oss dit begge dager - så kanskje du kunne campet her - Vi bor litt unna men det er nå ikke så gale veien :)

Men jeg vet som sagt ikke ennå siden det er en del familie på besøk fremover :)

Beige
0

Heidi det låter supertrevligt Glad

Nu hoppas jag verkligen att vi kommer med på utställningen även fast jag upptäckte att snyggingen Haldir har samma färg som Kotten (jag hoppas att vi inte är i samma klass Cool)

Och Line med Messi och bebisar och Heidi och Sivert (?) och säkert en massa andra trevliga tvåbenta och vackra fyrbenta.

Åh är det inte maj snart!