Siames iFokus

Siames

Etikettkattungeprat
Läst 1526 ggr
cerwinvegas
0

Välkommen till Dalarna Sverige.

Efter en lång väntan & en lång bilfärd är hon nu hemma i Dalarna..

Våran nya siamesflicka  (N) Sacred Soul´s Faith.

Hon är helt underbar,super social,en riktig tuffing & oerhört söt tös.En nyfiken & busig padda så det är verkligen svårt att fånga henne på bild förrutom när hon sover..

Tack Line för denna underbara tös.Trevligt att äntligen få träffa dej & din familj & att få se så vackra katter hemma hos dej & inte minst dom gulliga bebisarna..

cerwinvegas
0

den som blev jätte glad att få en landsman/kvinna här hemma är  Jesse

cerwinvegas
0

medans Alva är i "fräsa så mycket jag kan stadiet" fast det vet jag kommer gå över snart..

cerwinvegas
0

en trött tös efter den långa bilresan..

Rithwa
0

Grattis till din nya skönhet

cerwinvegas
0

Jesse & Faith

kalindas
0

Grattis till den söta tjejen! Skrattande

/Elisa

Beige
0

Grattis till den nye familjemedlemmen, en vacker liten dam.

Vad skönt för Jesse att få en kompis att prata norska hemligheter med och kanske dra en eller annan norgehistoria, eller för dem blir det kanske sverigehistorier.

SacredSouls
0

Kyss Der var tråden jeg har ventet på.

Gratulerer så masse med nytilskuddet og den lille padden blant orientalere. Håper dere får masse gleder av henne.

Det var kjempekoselig møte deg Ann og godt at dere fant frem og ikke havnet i Kongsberg eller på fjelltoppenSkrattande

Gjett om lillefrøkna koser seg hos dere.Jesse ser heelt forelsket ut.Endelig en som forstår mine norske mjau tenker han nok.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

MijmuPix
0

Å vad roligt att lilla Fairy flyttat till er! Hon är verkligen så söt  Kyss

Nospuss från brorsan Winter!

Attacks
0

Tenker Jesse er glad nå.Grattis så masse til den norske loppaSkrattande

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Caroline22
0

Grattis med nydelig paddelure;-))))

Nilla
0

Gratulerar till en dyrbar juvel från Sacred Souls! Skrattande

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

oscarsine
0

Grattis med en nydelig katt;-) Og Jesse ble vel glad for henne;-)

Pernille.

Helenaf76
0

Grattis till sötnosen!

kattkompaniets
0

grattiss till nykommlingen

nelliots
0

Grattis till fina flickan!

~ S*Nelliot's siames & orientaliskt korthår ~ www.nelliots.se ~
**Kattungar till salu!
**"The cat has too much spirit to have no heart" - Earnest Menaul

SacredSouls
0

Tungan ute Jeg la inn bildene for deg jeg.

CoralReefs
0

Grattis!

Liljekatten
0

Vilken fin padda du varit och hämtat! Grattis till henne!Glad

cerwinvegas
0

Tack så mycket allesammans för dom fina orden om våran paddfröken..

#7,#8,#10 & #13 Ja  Jesse är  mer än glad att få någon som förstår hans norska mjau..  kanske lite "väl" glad imellan åt bara..jag tror att han blev blixtförälskad i henne…Han har gjort tafliga parningsförsök med att bita tag i hennes nacke till Faith protester & undran över detta märkliga beteende..                

Tack för dina råd & tips över det här Line.

#9 Tack så mycket & vi skickar nos pussar tillbaka till brorsan Winter..en riktig snygging det med.

Ikväll såg det ut så här vid matbordet..inget fräsande

SacredSouls
0

Kyss Hun passer jo supert der i midten.En liten kalaspingla (som Nilla sier) blant alle fargene.

cerwinvegas
0

Ja absolut en riktig liten kalaspingla det är vad hon är det..Kyss & så himla go i sättet.

Jonna tog ett roligt kort på Jesse igår tillsammans med pinglan.

cerwinvegas
0

jag försöker lägga lite makrill på mackan men Jesse & Faith vill också smaka..Ja jag fick ge mej till slut..

SacredSouls
0

Haha! Ja jeg sa til deg at hun var glad i mat. Hun ligner veldig på mamma Mus der Skrattande

cerwinvegas
0

ja nog tycker hon om mat..

cerwinvegas
0

och sen kan hon krypa in & lägga sej i en hatt så liten som hon är..

Tack Line för du la in bilderna.

HeidiK
0

Gratulerer!! Endelig er hun hjemme Kyss

Enda en Sacred Soul's og Longitude's katt i samme hjem - det begynner å bli en "vane" dette Line. Hehe Tungan ute

Jeg tenker meg Jesse er glad for henne og så godt at alt går kjempefint da!

cerwinvegas
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#27 Tack så mycket Heidi.Jesse blev tok-kär i henne.

Lite väl intresserad är han imellanåt..Så Jesses kulor kan sitta löst om han blir värre..Gråter

Innan Faith kom tyckte jag att mina katter kunde hålla ett högt tempo men det var ingenting jämfört med hur det är nu,det går undan precis som på en racingbana.Att dom orkar hålla på så mycket men Faith har en otrolig energi & har inte svårt att få med övriga..Sen rätt var det är så blir hon så trött & somnar för att ladda batteriet till nästa race..

Ja en riktig liten sköning är hon..

Jag är otroligt lycklig för att jag har fått den äran att få ha en Sacred Soul´s katt & en Longitude´s katt här hemma hos mej.Det är inte bara katterna som är helt underbara utan det är ni också..Ni ger mej ett förtroende att få ta hand om dessa 2 underverk,jag känner mej så trygg & vet att ni finns där & ger mej stöd i vått & torrt..Tack Line & Heidi..

Får man skämta liteSkäms så här kommer skönheten & odjuret