Isaac 6 mån!
Line frågade om jag inte kunde visa upp Isaac igen? Ja, jag är inte den som är nödbedd!!! Här kommer en riktig BILDBOMBNING på min pralin som blir 6 månder just idag!
Vardagliga foton inomhus med blixt. 
Isaac med trygga Tant Kajsa.
"-Åjo, matte har ordnat en värmedyna åt oss på kökssoffan och man får plats MÅNGA…bara man trycker ihop sig!"
Foto i motljus, Isaac med varm blick.
Foto i motljus, Isaac med giftig blick.
Tant Kajsa ser till att Isaac håller sig ren och fin.
"-Trots att jag är 6 månader IDAG…så är jag bara en liten skrutt. Kajsa tar ett rejält kärleksbett, ooooooh! "
"-Här är min tillkommande, Fröken Mathilda."
"-Ähum va? Den där lille spolingen?"
"-Vi testar påskpyntet i förväg och jag har fått en alldeles egen fjäder!"
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

En sån goding!!!
Å for en fin gutt, men den er like fin den som ligger bak.

Der var han jo. Tusen takk
Han er jo så utroooolig fin Nilla.Vidunderlig gutt som man blir helt mo i knærene av. Så lang og elegant som han ser ut til å være også.
Skal han stilles ut snart? eller skal han bare være hjemme og være mattes kosegutt frem til han skal lage bebiser.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Å, va stor han blivit. vad långa ben.
Du var ikke ferdig enda nei.
Jag ska justera tråden mer, men nu måste jag avbryta och åka och hämta sonen!!! Snart tillbaka….
Tror jag ska åka och stjäla den killen när du inte ser…
F*n att jag inte passade på när han bodde hos Hoffens! 
/Elisa
Oj, det tar tid att lägga in så många bilder. Svårt att få in dem i rätt format också.
Tack för era fina komplimanger! Fast det är ju Hoffens och S*Jackpott´s som ska ta äran åt sig. 
Ja, Isaac ska ställas ut i vår om vi kommer med på Spinneriets utställning.
Jag är så OTROLIGT glad för denna gosse! Det är en dröm att ha honom spinnandes under täcket om kvällarna, han är min privata värmedyna!
Nilla
Så lange og elegant og stor han er blitt.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Snygga killen! 
Han har blivit stor och ståtlig brorsan.

Vacker pojke
Oh vad han har blivit stor! Han är verkligen superstilig!

Jättefin chokladpojke!

Oj vad han har växt!!! Det var ju inet alls länge sedan som han var lika stor som en pralin..nu är det en hel chokladask!!!
Ohh tenk så fine barn han og Mathilda vil lage etterhvert.Det blir pene små det.
Tusen tack, alla! Fast idag är jag inte så glad på honom. Han har hittat ett hörn i vardagsrummet, mitt på väggen. Han sitter uppe på en piedestal och draaaaaar lång remsor ur min nya tapet!!! Jag har inga fler rullar, så det blir väl till att tapetsera om hela rummet innan försäljningen.
Imorse busade Isaac och Gucci ovanför min huvudkudde. Isaac tappade fotfästet och grävde in en bakklo i min underläpp, varpå blodet rann över kudden. Jag har fått fläskläpp.
Soooooov ni och gotta er…en annan måste till jobbet i -15 grader…

Han är sååå fin! Gillar hans haka skarpt, den tar liksom aldrig slut :-)
Den ålder han är i nu är verkligen ett crescendo. När man tror att det värsta är över med bus och fanskap, så lägger dem in en växel till. I övre tonåren blir busen mer intelligenta och utstuderade.
Vilken härlig uppsyn, lite lagom dryg sådär. Får se om du har några taper alls på väggarna när du kommer hem…
Jag är nyfiken men han finns inte på Pawpeds, eller?
Ooooooo fiiina pojken! 
~ S*Nelliot's siames & orientaliskt korthår ~ www.nelliots.se ~
**Kattungar till salu!
**"The cat has too much spirit to have no heart" - Earnest Menaul
Jag gillar verkligen bilden med hans giftiga look.
Choklad + gröna ögon = läckert 
#19 Jag har inte fått tummen ur, men jag ska skicka in Isaacs stamtavla. Han är efter:
S* Jackpott´s Miss Jade --> pappa är Zampano von Dandeloh och mamma är S* Jackpott´s Chocolate Chip Cookie --> IC FIN* Ballawhane Osiris.
(HU) Shagio-Chen Holiday. (länk till pawpeds.)
Vackra gröna ögon finns alltså i linjerna och pappa Holiday är en stor och långbent katt. Hoppas att Isaac blir lik far sin.
Hakan har han efter mamma. Idag är Isaac en långbent tonåring med tjock mage och råttsvans. 
Han är verkligen läcker din lille chokladbit! Jag tror också det blir finfina bebisar med Mathilda.
#23 Ja, jag hoppas det också. 

Riva ner tapet?! Usch och fy, det hoppas vi inte ligger i släkten. Min fis är faktiskt jätteduktig, och vässar bara på klösmöbeln eller på sin klösbräda i papp.
Jag fruktar att det finns en massa bus på lur i damen med de blå ögonen, så jag törs inte pusta ut än…
Pascal hoppar inte upp på saker högre än fönsterbrädor, men Maxima är en helt orädd vilde som redan har hunnit vara nästan uppe vid gardinstången (klättrade i gardinen..), uppe på bokhyllan (!!), inne garderober och längst in under badkaret. Ingenting är farligt, allt är bara skojigt och spännande..
#25 Kanske dags att visa upp Pascal? Jag är nyfiken på hur han har utvecklats. Har du införskaffat kamera?
Isaac sysselsätter sig helt enkelt. När de andra katterna sover och människorna gör tråkiga saker…drar han en bit tapet och springer iväg som skjuten ur en kanon, med den rosa tapetbiten i munnen. Sedan har han sysselsättning en god stund. Gucci tycker också det är roligt och de leker tillsammans med tapetbiten. Matte ligger på sofflocket med trasig läpp och himlar med ögonen…

#26 Jag blir full i skratt & ser bilden framför mej,Matte ligger på sofflocket med trasig läpp medans Isaac & Gucci leker med ett stycke tapet…
Lite busig får han väl vara den vackra Isaac..Han blir bara finare & finare..men vad kan det bli med både Zampano & Holliday bakom sej..
#27 Jaa, den som lever får se. 

#26 Senast tagna bilden är en riktig Money-shot 
Tagen imorse när han extragrävde efter att tjejen lagt en klutt och inte grävt över enligt gällande standard.
Finns i tråden "Maxima- tjuren Ferdinand?" 
Kamera var det ja, nja, det har liksom inte blivit att vi har fått tummen ur och köpt en än.. Ehm..
Grattis till Isaac och till Imse/Pascal i efterskott.
Oj, vad stor Isaac blivit. Min lilla skrutta - syster Inez - är nästan lika stor - men smärtare förstås - än ocicaten Troja nu. Fast Troja är ju ingen jättekatt, men ändå.