Siames iFokus

Siames

Etiketttillsalu
Läst 1587 ggr
CoralReefs
0

Blåmaskad balineshona

En mycket vacker blåmaskad balineshona säljes!

Louise Lane är en otrolig kelen och social liten dam som letar hem. Hon är är född i slutet på september och är nu 4 månader vilket innebär att hon är leveransklar. Pappan kommer från Danmark och bägge föräldrarna är självklart FIV/FeLV testade.

Louise säljes till både avel och utställning men framför allt som sällskapskisse.

Hon är dubblevaccinerad, chippad, avmaskad och besiktigad samt innehar en sverak satamtavla.

Uppvuxen med hund och barn!

För mer info samt veckobilder gå in på våran hemsida www.coralreefs.se eller maila på angelica@coralreefs.se

Nilla
0

Blir hon över, kan du skicka hit henne. Jag är svag för Balutter…ooooh, en dunig liten goding!!! Tungan ute

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

CoralReefs
0

Balutter? Haha…

Hade jag bara kunnat hade jag låtit henne stanna eftersom jag redan har fäst mig så pass mycket vid henne=( Inte blir det bättre av att hon händer i mina byxben så fort hon kommer åt.

Hatar att ha bebisar extra länge!

Hon skulle ha flyttat till Norge men nu blev det inte så…annars hade hon varit såld för länge sedan.

nelliots
0

*ska inte ha en balines ska inte ha en balines ska inte ha en balines*

*suck* SÅ fin!

~ S*Nelliot's siames & orientaliskt korthår ~ www.nelliots.se ~
**Kattungar till salu!
**"The cat has too much spirit to have no heart" - Earnest Menaul

stinasp
0

wow vad vacker

Liljekatten
0

Hon ser verkligen ut som en riktigt gosig tjej! Mjuk och fluffig!Kyss

CoralReefs
0

Nu är Louise flyttat till sin nya familj=))

Det är bara Malibu som vi har kvar till salu och han är bara 8 veckor så inte leveransklar ännu.

kattkompaniets
0

jättevacker

CoralReefs
0

Tack=)