Siames iFokus

Siames

Etikettberättelser
Läst 1423 ggr
Caroline22
0

From Russa whit LOVE;-))))

Da har våres Russiske prins kommet;-))) Hanne, Helen og jeg har kjøpt denne gutten sammen…Det har vært en laaaaaaang reise..Så kommer tilbake med detaljer..Eller Helen kan fyllet ut;-)))

Men grønne øyne har Rendzo og det var det vi kjøpte!!

Caroline

Jeg klarer ikke og legge til bilde..Helen fikser du det!?

Nonimonos
0

Härliga nyheter. Den killen är klart intressant, jag har väntat på att han skulle dyka upp hos dig, men inte visste jag att ni var tre på honom inte.
Jag antar att att han är hopplös att få låna så jag får väl ställa mig i kö på kattunge antar jag…;-) Vem av er ska hon bo hos?

Labolinas
0

Vad kul att han äntligen har kommit, ser fram emot att se bilder på honom

Avenacattery
0

Kul med lite nytt blod! Spænnade, ser fram emot att se fler bilder på honom nu nær han æntligen har landat!:)

Attacks
0

Gratulerer her også alle 3.

Gleder meg virkelig til å få sett han i virkeligheten. Det blir nok noen smekre kommende bebiser i Arendal,Kragerø og Gøteborg med tidenKyss

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Helenaf76
0

Oh vad spännande! Grattis! Ser fram emot bilderna :-)

Rithwa
0

grattis till er snygga katt med så gröna ögon det behövs i orientalaveln, ett jättegrattis

kalindas
0

Väntar på bilder Glad

/Elisa

hannele44
0

fint att han äntligen dök upp…. ;)

Attacks
0

Håper det er ok at jeg legger inn et av bildene som kom på siorbaja listen i går,siden ikke Helen og Hanne er på siamese akkurat nåGlad

Her kommer skjønnheten:

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

hannele44
0

YEZ YEZ YEZ…NOW WE TALKING ;)

Zandrinos
0

Jättevacker kattKyssKyss

Helenaf76
0

*dräglar* Vilken kille!!! KyssKyssKyssKyss

kalindas
0

Supervacker! Kyss
Såg denna kille under planer på någon av hemsidorna och grubblade vem skönheten var.

Skatan hälsar att han kan få dejta henne när han vill…Flört

/Elisa

HasseH
0

WOW! Vilken snygging!

Nilla
0

Gratulerer!!! Ham der ser riktig "giftig" ut…Tungan ute

Men nå må du jo snakke russisk med ham! Da ham gjör noe som han ikke får lov til, må du si "-njet"!

????????? ???????! = dyktig gutt! Ikke spör meg hvordan det skal uttales da…

Nilla

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

MijmuPix
0

Oj vilken panter! Superfin! Ska bli roligt att se fler bilder på honom framöver! :-)

Caroline22
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Da er jeg i live igjen;-)) Wow det tar på og hente katter;-))

Setter inn litt bilder nå..Tusen takk for alle hyggelige komentarer. Rendzo er forsatt hjemme hos meg, flytter til Hanne i morgen..(hadde håpet Blondie kunne løpe nå;-))) Neida..Bare tuller.

Rendzo er faktisk helt lik som på dette bilde..UTROLIGE ØYNE!!! Fy Fa..så grønne øyne han har og look!!! Wow sier jeg bare..Er så fornøyd med denne gutten her!!!

Caroline22
0

1 bilde til;-))

nelliots
0

Oooo nice! Häftig kille!

~ S*Nelliot's siames & orientaliskt korthår ~ www.nelliots.se ~
**Kattungar till salu!
**"The cat has too much spirit to have no heart" - Earnest Menaul

ElisaCosmos
0

OJ OJ OJ WoWWooooW!!Jag älskar svarta katter o det där va inte bara svart utan också grönögd som jag också älskar:)Han ser ut som en Egyptisk staty!!!OTROLIGT Vacker..Honom skulle jag inte tacka nej till:)

Avenacattery
0

Snygg kille. Lurer på varifrån Rendzo kommer, mer æn Ryssland. Vilket katteri, har de ngn hemsida så man kan surfa runt och se fler fina katter? :)!

Avenacattery
0

Ahh… nu fann jag honom sjælv på nætet. ;)

Hanne86
0

Gratulerer så utrooolig mye alle 3 med en nydelig nydelig gutt Skrattande

En skikkelig sort panter dette her!
Er noe spesielt med de solide også, helt utrolig vakkert Kyss

HasseH
0

Wow vad han ser läcker ut!! Riktigt farlig.

SacredSouls
0

Gratulerer så masse alle tre.For en fantastisk gutt med nydelige grønne øyne og herlige ører.

Svart er jo bare utrolig lekkert! Kyss

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Liljekatten
0

Oj oj oj! Me like! Han ser superhäftig ut! Glad

Caroline22
0

Jeg skal til Hanne på en super koselig middag og rødvin på Lørdag..Meningen var at jeg skal ta med meg Rendzo da;-)) Men liker han så godt at jeg tror han blir;-))) Neida, men dette er en god gutt…Jeg er så fornøy med denne katten. Hanne og Helen har ikke møtt Rendzo enda..Men er sikker på at di blir like happy som jeg.

Rendzo er faktisk veldig forelsket i Blondie alt, men det er jo ikke så rart da;-)) Min Blondie er utrolig vakker i mine øyne..Så håper virkelig på noen nydelig babiser etter disse 2.

Tusen takk for alle hyggelig komentarer på Rendzo.

EvelynKatt
0

Jisses vilken snygging!

Sewena
0

WOW!! Vilken läcker kille…

Quetta
0

Han är supersnygg!

HasseH
0

Det ska bli väldigt spännande att få se bäbisar efter den här vackra killen. Nästan så det är lite "synd" att jag redan har hittat mina två drömkissar…. Makens begränsning är 2, men jag hade gääärna haft en supersnygg svarting också…

twistnshout
0

Jag vill säga som Caroline. Tack för alla snälla kommentarer om vår svarte ryske prins! Glad

Jag kommer att träffa honom IRL nästa vecka. Ojoj det ska bli spännande!

Caroline22
0

#32.

Du kommer til og bli veldig fornøyd;-))) det blir hyggelig og møte deg igjen neste uke;-))

Det er utrolig gøy og ha så gode venner at vi kan gjøre sånt sammen, man får gjort så mye mere som oppdretter når vi sammarbeider sånn.

Anne-Lill
0

Han er bare helt nydelig.Grattis til dere alle tre.Deilig med vennskap og samarbeid.Jeg ønsker dere all lykke jenter.

oscarsine
0

Grattis til dere alle tre med en nydelig sort russisk prinsGlad Blir spennende å se hva han kan gi av bebiser til dere. Lykke til;-)

Pernille.

cleo
0

Grattis till en fin kille VILKEN LOOK!!!! Skrattande men du brukar ha öga för de som har något extra.. jag gillar ögonen skarpt och pälsen ser välddigt kort och riktigt svart ut.. mums den här vill jag se i verklighetenKyss

HasseH
0

Jag är här inne och tittar på bilderna med jämna mellanrum. Snälla, lägg upp fler bilder på honom! Jag vet inte om jag nånsin har sett en så vacker katt.

[hakkapelitta]
0

Han är drittlekker Caroline, hoppas jag får träffa honom något i år, och dig och de andra katterna med för den delen! Kyss

Caroline22
0

Tusen takk igjen;-)) Jeg er jo IKKE noe fan av svarte katter pga jeg synes det er vanskelig og se dem…Men Rendzo er faktisk veldig vakker og gud jeg elsker looken og øyenfargen hans..Det var det vi falt for..Også har han helt urolig pelskvalitet og farge..Jetblack..Jeg har faktisk ikke funnet noen feil på Rendzo enda, men det er sikkert pga jeg er forelsket;-))) Og jeg har masse ticka damer, så da trenger vi solide hannkatt vøttø.

Ja vi skal stille Rendzo..Jeg tar han med på litt utstillinger når Hanne ikke har tid. Men jeg stiller Kalle og 2 ukjente hankatter sammen på hotellrom kan bli litt vanskelig innemellom;-)) Men vi skal vise frem denne gutten, jeg lover;-)))

PS nå er det bare 1 mnd til min nye hunnkatt kommer;-))) Sender med ett lite bilde til og nyte frem mot ventetiden er over..7 mnd er laaaaaaaaang tid!!!

[hakkapelitta]
0

#39 Oh lala, hon var vacker så det slog blixtar om henne Kyss

Nu får du sluta skaffa så vackra katter, jag blir så avundsjuk! ;-))))

Attacks
0

#39 Hun der har vært vakker siden hun var et lite knøttKyss Morro sikkert også for oppdretter at hun skal til deg,så hun blir vist frem.Det fortjener hun virkelig.

Caroline22
0

Denne bærta plukket jeg ut når hun var 3 uker gammel..Gud som jeg gleder meg til hun kommer..Dette er katten som blir stilt i år sammen med Kalle..Blondie, Jez og foxy skal få bebiser hadde jeg håpet på;-)))

Avenacattery
0

#42. Caroline… det dær fotot ær vældigt søtt ;). Men jag får en hærligt konstig assosiation. Komer helt osøkt att tænka på Emil och Griseknoen och de fulla hønorna, som har fått i sig lite før mycket vin… Lill Bærta ser helt underbart lycklig bedrucken ut, som i ett lyckligt øgonblick nær allt ær som bæst. Detta ær sjælvklart possitivt søtt menat! :) ;)

(før er som ær nykterister eller absolutister: Inte kastar jag mina katter på flaskan inte. En gång fastnade min hona i torken men det var en helt annan anledning… ;) )