Siames iFokus

Siames

Etiketttillsalu
Läst 852 ggr
kattkompaniets
0

Chokladbitarna 5 veckor

Liljekatten
0

De är underbart söta!!!Kyss

Har du dem tingade eller ska du behålla någon? Coco kanske….?

AmandaWvW
0

Nähä, Co-Co ska inte behållas, det är ett som är säkert! Hon ska bo med mig i Uppsala och bli värdens mest älskade kattunge. Skrattande

Jag får sådana moderskänslor att det är i det närmaste löjligt, och sju veckor har aldrig verkat som en sån evighet.

Följ mitt katteri på honungskattens.blogspot.com.

Liljekatten
0

#2 Vad kul! Glad Grattis till den lilla sötnosen! Ja, tänk vad tiden kan gå sakta när man väntar….

kattkompaniets
0

nä det blir ingen Co-Co hon är ju såld, söt är hon. men mamman har ju samma färg.

Maken har köpen en liten tjej då så vi har en ny buse i huset ändå Han haar köp Quettas Toscana. Har inte tagit några bilder ännu men det kommer vill att hon skall få bo in sig lite först. Hon är jättesöt.

kattkompaniets
0

# 1 Hanen, Aladdin och Co-Co är tingade de andra finns kvar ännu.

cleo
0

Vad fina de är och en hel chokladask Skrattandegrattis till fina bebbar

Holiday och Honey är verkligen lika varandraSkrattande

kattkompaniets
0

Ja jag vet de är lika när man tittar på bilder av dem, Cleo hade jag vetat att holliday var här i Sverige så hade jag tackat nej till henne. Då ni redan hade brodern här.

cleo
0

# 7 Ingen fara det är ju inte ditt fel Skrattande

Om Honey är lika go och trevlig som Holiday är så är det det viktigaste. han ha ju blivit morbror till tjusiga bebbarKyss

SacredSouls
0

Kyss Kjempefine. Så store de har blitt allerede. Tiden går så fort.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

kattkompaniets
0

#8 TACK det känns väldigt fin, Det är ju inte så kul att upptäcka någon annan med samma linjer.

#9 ja de har växt mycket och är jättedukitga på att äta själva nu.