någon som provat
RC Queen, Är osäker på namnet men tror att ni förstår vad jag menar.
Vad tycker era kattor och ni om fodret?
Jag har provat och hon tyckte inte alls om det. Smakade inte ens på det. Det var en av de sorter som blev totalnobbade. Hon fick Baby Cat och färsk mat istället.
Det fanns bara stora förpackningar, så det var lite synd. Du kanske kan skicka efter ett prov om dom inte har provpåsar i butiken?
ok, jaha nää då är det nog ingen idé om det är ett sån¨t foder som de inte gillar.
Vi har ju baby katt + kött i olika modeller nu så vi fortsätter väl med det. Det funkar ju bra till både mammor och bebisar
Ja, det duger bra, tycker jag. Det finns kanske någon här som kan posta ett smakprov till din kattmamma annars
Om inte Royal kommit ut med småpåsar än och om du vil prova. Hon kanske gillar det jättemycket.
Måstte åka och köpa kattströ i morgon så jag skall kolla om det finns provpåsar, när jag ändå är där.
Var lite inresserad av att hör vad ni tyckte om fodret för kanske det är bra näringsmässigt.
Måstte åka och köpa kattströ i morgon så jag skall kolla om det finns provpåsar, när jag ändå är där.
Var lite inresserad av att hör vad ni tyckte om fodret för kanske det är bra näringsmässigt.