Siames iFokus

Siames

Etiketttillsalu
Läst 1503 ggr
CoralReefs
0

Balinesbebisar till salu!

S*Coral Reef's har tre balinesgossar till salu från en kull på 7 st.

Färgerna är troligen blåtabby och bruntabby men ännu lite svårt att se då dom bara är fyra veckor.

Självklart är båda föräldrarna friska och trevliga individer som är FIV/FeLv testade. Mamma champion!

Ungarna är uppvuxna i hemmiljö med både barn och hund samt andra katter. Mycket hanterade och väldigt sällskapssjuka.

Flyttar hemifrån vid tidiast 12 veckors ålder dvs i början på mars. Dubbelvaccinerade, chippade, avmaskade samt besiktigade max sju dagar innan flytt. Dolda fel i Agria i 3 år samt Sverak stamtavla och kattungepaket är en självklarhet!

För veckobilder eller mer information kika in på www.coralreefs.se eller maila angelica@coralreefs.se

Det är S*Coral Reef's Moonlight, S*Coral Reef's Malibu och S*Coral Reef's Marabou som är till salu!

CoralReefs
0

Nu har vi bara två gossar till salu en som är blåtabbymaskad och en som är bruntabbymaskad.

kalindas
0

Så fina! Kyss

/Elisa

CoralReefs
0

Tack=)

Hur går det med din Otto, har han hittat något hem än?

kalindas
0

Otto blir en bortskämd Stockholmare på lördag…Skrattande

/Elisa

CoralReefs
0

oj! Är han så stor redan??? Trodde han var bebis hehe men klart 12 veckor går fort!

kalindas
0

Han blev 13 veckor idag! Skrattande

/Elisa

SacredSouls
0

Så skjønne Kyss

#6 Grattis Otto med 13 ukers dagen din og lykke til på lørdag.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

SergeantHanna
0

Jag smäller av! Vilka ljuvliga bebisar!!
Oj oj oj… Jag skulle aldrig ha varit så dum så att jag lovade att det får räcka med två katter…

Quetta
0

Vilka små sötnosar!

[lisme]
0

Så skjønne små gutter!

CoralReefs
0

Tack tack! och dom bara växer och växer!

Liljekatten
0

Vilka vackra gossar du har! Tur att jag inte ska ha nån ballinutt annars hade jag kidnappat din lille blåtabby. =) Kan inte vara svårt att hitta nya hem till dessa sötnosar.

CoralReefs
0

Hehe..ja det är många som vill nappa dom=)

Det är en del som har hört av sig men det rätta hemmet har inte dykt upp ännu. Känns faktiskt som om det är något segare nu än annars..

Liljekatten
0

#13 Säg inte så. Jag har ju åtta stycken här hemma som jag ska försöka sälja. Förvånad

CoralReefs
0

OJ åtta??? Fick du också en stor kull eller är det flera kullar?

Hur gamla är dom och hur går det?

Att sälja rakt av verkar fungera dvs det är en hel del som hör av sig men som sagt majoriteten är nog inte de rätta tyvärr=(

Nu har jag även en vacker blåmaskad balinesdam till salu som skulle flyttat till Norge och hon är 4 månader så henne har man fäst sig vid extra mycket vilket gör att man blir extra kräsen vid val av köpare *suck*

nelliots
0

Åååå, balinutter! Kyss En vacker dag ska jag ha en sån fin kisse. Glad

~ S*Nelliot's siames & orientaliskt korthår ~ www.nelliots.se ~
**Kattungar till salu!
**"The cat has too much spirit to have no heart" - Earnest Menaul

Liljekatten
0

#15 Det är bara en kull och nu är de drygt fem veckor. Jag har inte försökt annonsera ännu och har i dagsläget en tingad, ev en till. Det blir ju inte roligt om man sitter kvar med fem-sex stycken som man inte får sålda. Hua…Förvånad Men det är ju som du skriver också så viktigt att de kommer till rätt hem.

Är heller inte lätt när man har kvar någon extra länge. Förstår dej fullt ut att du är kräsen när det gäller köpare. Det ska man ju vara.

CoralReefs
0

Oj det var en ordetnlig kull! Märklgit för även jag fick två kullar på 8 bebisar var! Det är rekordet!

Och just nu är det samma personer som letar katt som har hört av flera gånger till mig vid flertal olika tillfällen vilket dom heller inte verkar minnas! En av dessa tre vet jag har varit i kontakt med flera andra uppfödare och letar billig katt med syfte att avla ..hmm

Liljekatten
0

#18 Kan du pm:a mej deras namn?Bra att veta ifall de hör av sig till mej när jag börjar annonsera. Obestämd Så att man kan vara lite observant…

CoralReefs
0

Japp, ska göra det genast=)