Siames iFokus

Siames

Etikettkattprat
Läst 970 ggr
Labolinas
0

De bara växer & växer, 7½ veckor

De små bara växer och växer hela tiden och de slutar aldrig att förvåna mig då de varje dag hittar på nya hyss. Denna vecka har de bestämmt sig för att reta upp sin mamma genom att fara omkring hela tiden så att hon har noll koll på dem vilket Gucci absolut inte gillar. Har märkt att det blir allt svårare att ta bilder på dem och man får passa på när de har precis har ätit eller busat för då är de inte lika vilda. Fick någon bild på dem igår som blev helt ok.

Först en på Baby

Labolinas
0

En på Baby och Angel

Labolinas
0

Och en till på Baby som för tillfälligt går under namnet "Taxen"

kalindas
0

Jättesöta! Kyss

/Elisa

Rithwa
0

så jättesöta dom är

nelliots
0

PUSSSS!! Jättefina och taxöron var ordet, sa Bill. Ordet var taxöron, sa Bull. Glad Så himla sött att man nästan dör. Kan knappt bärga mig tills jag få egna små pussinussnosar. Hrm… Nu får jag skärpa mig…

~ S*Nelliot's siames & orientaliskt korthår ~ www.nelliots.se ~
**Kattungar till salu!
**"The cat has too much spirit to have no heart" - Earnest Menaul

Annestoa
0

Utrolig skjønne :-)

Begynner å få litt lyst på kattunger selv nå.

Helenaf76
0

Ohhhh, vilka prinsessor!! Inte kan väl såna sötnosar leva rövare ?! ;-)

Sewena
0

Vilka söta små….

Attacks
0

NemmenKyss Utrolig nydelige begge to.Men nå hadde ikke jeg lenger vært i tvil om hvem jeg hadde valgt å beholde.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Labolinas
0

#9 Jag förstår vad du menar men jag har svårt att bestämma mig ändå, det slutar väl med att båda får stanna kvar.

Nonimonos
0

Fina små och kul att se hur dom utvecklas.
Hur är det med färgerna på dom? är dom utan silver? Mycket rufism ser det ut att vara eller är det kameran?

Labolinas
0

# Angel är utan silver och vi tror att Baby är utan silver, det är kameran som gör att de ser som att de har rufism det har dom inte vad jag kan säga

Quetta
0

Vad fina de är!
Vilka söta öron Baby har! :-)

Labolinas
0

#13,  Visst är de söta, väntar bara på att de skall resa sig snart men det verka som att de inte vill så vi får väl se hur det blir, annars så får jag ställa ut henne som en tax på hundutställningen här i malmö

hecajon
0

Sååå söta man kan varaKyss, förstår att det är svårt att välja bara en av dem.

Felicula
0

Vad tiden går! De är jättefina. Har du bestämt dig än?

Labolinas
0

# 16 Jag har troligtvis bestämmt mig men vill först se så att allt är ok när vi skall till vetrinären på fredag.

SacredSouls
0

Kyss Superskjønne.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Caroline22
0

Du vet at Ole ønsker seg en tax!!! Ikke sant;-)))

Labolinas
0

#19 Jag har faktiskt bestämmt mig för att denna lilla tax skall stanna kvar men jag skall se om Messi kan gör en tax i sin kommande kull och blir det en så då lovar jag att Ole skall få den i födelsedagspresent, och du vet om att man kan inte säga nej till en gåva och absolut inte ge bort den eller lämna tillbaka denFlört

Liljekatten
0

Vilka underbara tjejer du har! Och lilla Baby har så söta sloköron.Kyss