Siames iFokus

Siames

Etikettofftopic
Läst 1088 ggr
Nilla
0

OT. En liten personlighet.

Jo jo, jag vet att det här är ett Siamesforum…men jag bara MÅSTE dela med mig av en härliga bild som jag fick från England imorse!

Vet att det finns MINST ett par stycken här som är lika svag för Ocicat som jag…Oskyldig 

Neo & Jack… vilket ljuuuuuvligt ansikte han har, lille Jack! Vilken varm och sned blick, vilken söt liten haka och vilka breda kinder….oooooooooooooh!!!!

Önskar jag hade ett riktigt fett bankkonto och möjlighet att ha fler hanar, då hade jag slagit till på en engelsk Ocicat Classic! Skrattande

Närbild. 

Senaste rapporten lyder, att det känns som om Neo alltid bott hos dem. Han har nu träffat samtliga katter i hushållet och det har inte varit något gruff eller morr över huvudtaget. I veckan har de varit hos veterinären för att få intyg från på att Neo har två testiklar, vilket krävs för att få registrera honom där. Det hade han naturligtvis.

Idag skulle de fixa lite i trädgården och Neo skulle få följa med ut. Jag har utlovats full rapport på hur promenaden gick…

Nilla

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

kalindas
0

Jag vill ha en tabby Oci!!!!Kyss

/Elisa

Bokskogens
0

Vackra pojkar! Kyss
Vad kul att det har gått så bra med Neo!
Idag flyttade första tjejen ur våran senaste kull… tänk vad tiden går fort!

tuska
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så här härlig är min oci, kanske får någon att rynka på näsan för rasenSkrattande

Han hadde fått flytande penecillin som va klent som attan

Quetta
0

Vad roligt att det går så bra!
Fina de är tillsammans! :-)

SacredSouls
0

KyssOhh så god han var med de kinnposene. Høres ut som om Neo trives supergodt.Så herlig.

#3 Haha,Tuska.Det var litt av et bilde Skrattande

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Nilla
0

Men tuska…vilken bild! Skrattande

tuska
0

# 6  Kan du tänka dej jag bara älskar den katten.

Nilla
0

#7 Ja, det kan jag gott tänka mig. Flört

tuska
0

Nilla  ! Förstörde jag din tråd här  men min slemmiga katt ?  Skäms

Tyckte det va en lämplig bild under personlighet, han är bara sån min "Nisse" när han tycker något är äckligt.Tungan ute

Nilla
0

#9 Det gör inget! Skrattande

Bokskogens
0

#3 ååå… så ser Pyttan ut också när hon har fått ett visst penicilin… kommer inte ihåg va det heter bara… *rotar i hjärnan*
Men äckligt som attans e det å det funkar inte att ge henne utan att hon får panik och blodvite uppstår både på katt och ägare…

MijmuPix
0

Vilka underbara bilder Nilla! Neo ser ut att ha fått ett superhem! Glad

HasseH
0

#3, hahaha!

Attacks
0

Så flotte bilder. Ja,jeg tror du må gjøre alvor av det en dag,også starte oppdrett med classic.Kyss

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

kattguld
0

#3: Förvånad. Vilken bild! Jag kommer drömma mardrömmar i natt, att Tuskas vampyrkatt är efter mig…Flört

Härligt se att Neo fått det så bra!