Småttingene
Nå har Messi sine små blitt 11 dager gamle og begynner å ligne på små siamesere.
Ble mye brunt denne gangen. Alle tre jentene ser ut som brunpadder foreløpig iallefall.
Minstefrøkna som jeg har måttet håndmate litt første uken. Hun begynner å ta igjen de andre nå og legger på seg fint uten tillegg.
største jenta
Siste jenta
En liten snål gutt
Og siste gutten
Jeg vet ikke helt hva han ligner på..
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Gud va söta de är, gillar bilden på den sista lilla gossen
Söta siameser, gilkar den bittra uppsynen på den bruna pojken.
Alle sammen har jo fått så flott look og nydelige øyner. Jeg er også svak for den mørke siam gutten. Han kan sikkert få bo her,så ikke Lisa føler seg så ensom som eneste brunmaskede
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

/Elisa
#3 Alle jentene ligner egentlig veldig på Messi på samme alder,mens gutta..haha ja de er litt rare.
Åhhh, vilka små raringar!!!
Är du helt säker på att den brunmaskade verkligen är en hane??? Snälla, kan du inte tagit fel så att det är en hona för då får hon flytta hem till mej.
#6 To av de er padder iallefall,for de har så søte paddetær. Den siste er jeg usikker på.Jeg veksler mellom å tro solid og padde hver dag.
Så det er en sjanse for en brun solid jente iallefall 

Grattis till bebisarna
Fy tusan vad söta dom är..

Grattis till bebisarna
Fy tusan vad söta dom är..
#7 Då paxar jag den! 
Grattis til nydelige småttinger
Åh, vilka bebbar!!! De är såklart ljuvliga allihop, men flicka nr 2 och den bruna pojken bultar mitt hjärta för….oooooooooooh!!! 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Messi är så vacker. Bli hennes barn lika fina kommer jag och stjäl allihop!
/Elisa
Ooooh vad de är fina allesammans!!! Massor med pussar på de små marsipanmagarna från oss 
Åh! Så söta!
Jag gillar den första tjejejn, det är något i hennes uppsyn…
Åhhh, vilken ljuvlig liten tjej! 
Jeg tok så fine bilder av de små i dag når de ble 14 dager gamle.
Men jeg kan jo ikke legge inn de bildene også
så her er en link til bildene på hjemmesiden om noen vil se.

Mums