Siames iFokus

Siames

Etikettkattungeprat
Läst 788 ggr
Himmeltinden
0

Helt nye småttinger er født i dag

Dem kom til verden i dag ved keisersnitt…det ble født 1 unge på normalt vis, men så stoppet det hele opp…Så da var det ikke annet å gjøre.

Mammapus og småtrollene er kommet seg veldig etter det tøffe taket.

Bilder av de små fins på min hjemmeside: http://www.himmeltindens.oriental-cats.no/

kalindas
0

Jättestort grattis!!
Vackra bebisar allihopa!Kyss
Synd att du behövde snitta henne…

/Elisa

SacredSouls
0

Kyss Ohhh så fine de var alle sammen. Jeg tror jaggumei at pappan her ville at de fleste skulle ligne på han Skrattande

Gratulerer så masse med de små og jeg håper mammapus kommer seg raskt igjen.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Labolinas
0

Söta bäbisar

kattkompaniets
0

Så fina och så läckra färger. Grattis

Rithwa
0

Grattis till småttingarna.

MijmuPix
0

Grattis till kullen! Skrattande

Nilla
0

Ett JÄTTESTORT grattis från mig också. Hoppas att mammakatt hämtar sig fort och kan njuta av sina små. Glad

Klem fra Nilla

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Himmeltinden
0

Tusen takk allesammen… Nå skal det ikke bli gjort stort annet enn å sitte å beundre småttinger i 2 fødekasse…så koselig..

Quetta
0

Grattis till bebisarna!

[lisme]
0

Gratulerer så mye igjen! Skjønne småpusa atter en gang hos Himmeltinden´s Skrattande  Men jeg synes disse foreldrene er litt for gjerrige med å sende små hvitflekker til Sortland Flört En er bra men de hadde nå vært gøy med flere. Der er noe spesielt med disse flekke-pusene, synes jeg

Lykke til med dine to kull, og kos deg masse med disse skjønningene du har!

SergeantHanna
0

Grattis till bebisarna! Fyra lila, det är en mysig färg.
Vilka fina bilder på pappan också, väldigt fin kille!

Zandrinos
0

Grattis till småttingarnaKyss

Ziamizzimo
0

Gratuler med noen superskjønne små Himmelpuser :-) Gleder meg til og se flere bilder, for disse ser veldig fine ut. Glad

Toyza
0

Grattis här åxå Tyst

Har kikat in några gånger och tittat på småttingarna och de ser helt underbara ut. Har redan ett par favoriter …undrar bara vad du har i låddan när det gäller flickor och pojkar Skrattande

Himmeltinden
0

Tusen takk igjen…

Skal skrive kjønn på dem neste gang jeg oppdaterer hjemmesiden. Det er mange gutter, og alle kattungene i kull 1 er gutter, mistet en havanna og det var nok en jente.

Men heldigvis kom det jenter i kull 2.Glad

Liljekatten
0

Grattis till bebisarna och jag hoppas att kattmamman hämtar sig snabbt efter snittet.