Siames iFokus

Siames

Etikettkattprat
Läst 713 ggr
Labolinas
0

6 veckors bilder

Här kommer lite nya bilder på de små. Som vanligt så är det nästan omöjligt att få några bra bilder på Angel

Angel

Labolinas
0

En till på Angel

Labolinas
0

Baby

Labolinas
0

En till på Baby

Labolinas
0

Och en sista på baby

kattkompaniets
0

å va söta de är

kalindas
0

Jättefina!

Gillar Babys utseende mest tror jag.

/Elisa

FreeZing
0

Vad söta.. Men Baby var otroligt söt!

SacredSouls
0

Såå skjønne begge to. Lille Baby var jo en liten favoritt da. Er det henne du skal beholde?

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Quetta
0

Dom är jättesöta! Kyss

Labolinas
0

#8 De är söta båda två och faktiskt väldigt lika i typen förutom  öronen Angel har en jätte fin topp medan Baby har en underbar bredd på huvudet därav att hennes öron sitter så bra men om Angel breddar sig i huvudet så tror jag att de kommer bli lika bra i typen. Jag har inte bestämt mig än vilken jag skall behålla då de är så härliga båda två i tempramentet så jag väntar någon vecka till med att bestämma mig så det kan bli vilken som beroende på hur de utvecklar sig.

Himmeltinden
0

Sååå nydelige… jeg ble helt bergtatt i lille babyKyss

MalinL
0

Så fina de är båda, Baby ser ju lite mer typad ut men de är båda väldigt söta.

SacredSouls
0

#10 Ja de er jo uansett nyyydelige begge to  KyssKyss

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Attacks
0

Si som Ole Brum,ja takk begge deler,så slipper du å ta noe valg i det hele tatt.Nydelige jenter.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Labolinas
0

#14 Jag har faktiskt haft tanke på att behålla båda två men har bestämmt mig för att bara behålla en då Mercedes skall ha bäbisar med Laban i Feb och kansek då vill behålla en där och vill inte då ha ett par honor med samma pappa. Får som sagt vänta och se vem som får stanna. Kommer du till Noraks utställning i Mars?

[hakkapelitta]
0

Jag gillar verkligen Angels häftiga tabby-M i pannan - otroligt speciellt!Kyss

Attacks
0

#15 Nei,jeg har ingen større planer før Agderkatten,tror jeg. Der må du komme,ta med deg masse hyggelige svensker,for Agderkattens utstilling er alltid superGlad

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

HeidiK
0

Kjempeflotte bebiser Maria Kyss

Labolinas
0

#18 Tackar så mycket. Var inne och tittade på dina små och de är jättefina de med. Hade det inte varit så att jag hade egna bäbisar så hade jag kommit och kidnappat en av dina paddor.Skrattande