soffans undergång
Väldigt gullig liten marodör! 
/Elisa

Äsch…hellre en liten kisse än en hel soffa
Måste faktiskt själv införskaffa ny soffa…*suck*
, det är inte så kul. Men hon var väldigt söt

Woops!
Verkar som om det varit en fin soffa ;)
Får inte sofførdaren lite hjælp av Nari, eller det Behemot, ser framfør mig en konspirations teori dær stackars lilla chokladmonstret iklær sig rollen som syndare. Nobelt gjort av en liten prinsessa…
Visst ær hon dolda"fel"førsækrad? Ær helt øvertygad av att just soffor tæcks av førsækringen…
Tvinga med henne att se "Så tuktas en argbigga", kanske kan det få henne på andra tankar…
Tycker det ser ut som en chokladfærgad fjæril har landat på hennes huvus i bild ett ;)! ?
Får håpe de som skal ha henne har en veldig stygg sofa fra før av 

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Ja visst har det landat en fjäril på den lilla huliganprinsessan.
Jag vet inte om soffor ingår i dolda fel försäkringen. Måste nog råda köparen att bara ha skinnmöbler för annars blir det dyrt för mig för varje soffa hon ska avverka.
Min soffa var nog dyr en gång i tiden men jag fick den för 500:- av en god vän som helt enkelt hade för många fina soffor. Skulle aldrig ha köpt mig en i tyg om den inte var så billig, mina katter har redan avverkat en i tyg som min sambo hade köpt för dyra pengar innan vi flyttade ihop - det var mindre poppis.
Hon är inte ensam syndare men en riktig rejäl en. Det är hon och huskatten Zelda som kan dom värsta trixen. Zelda tycker det är vansinnigt roligt att lägga sig på rygg på golvet och dra sig runt soffan med hjäp av klorna….. hm.
Hahaha! Vi har en fotölj här som har sett bättre dagar. Katterna har gjort jättehål i armstöden och hunden har sprättat upp hela sittdynan. Sambo = mindre road. Tur att det är en gammal begangnad sak….
~ S*Nelliot's siames & orientaliskt korthår ~ www.nelliots.se ~
**Kattungar till salu!
**"The cat has too much spirit to have no heart" - Earnest Menaul