Siames iFokus

Siames

Etikettkattprat
Läst 1202 ggr
Labolinas
0

Trollen 5 veckor bilder

Nu har de små hunnit bli 5 veckor och det blir allt svårare att ta bilder på dem men fick någon bra på Bäbis.

Först en bild på Angel

Labolinas
0

Baby

Labolinas
0

En till på Baby

Labolinas
0

Också en brottar bild

Attacks
0

Kyss Men er det blitt til 2 jenter nå?Skrattande Jeg følger altså altfor dårlig med her.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Labolinas
0

Japp, det har varit 3 flickor i 3 veckor nu.

Labolinas
0

Såg först nu att jag hade skrivit helt galet, det är 2 flickor och väldigt suddiga bilder måste köpa mig en ny kamera eller gå en kurs i fotografering, fast det lättaste hade varit att de små satt stilla när man ska ta bilder.

MijmuPix
0

De växer så det knakar! Jättesöta båda två! Glad

kalindas
0

Båda är väldigt söta.Kyss

Fotokurs behöver du nog inte gå. Se bara till att få fokuseringspricken i kameran mitt på kattens nos. Du har fått väldigt skarpa och bra bilder på halsar och händer..Flört
Men det är aldrig lätt att få skarpa bilder på kattungar som aldrig är stilla! Om din kamera kan ta flera bilder efter varandra, så testa att använda den funktionen. Då brukar man lyckas med ca 2 av 20 bilder..Skrattande
Du kan även testa att ta dessa ungar med blixt, då de är orientaler och inte bör få röda ögon.

Själv är jag expert på att ta suddiga bilder jag också…Flört

/Elisa

ossilian
0

Fem veckor redan! Och såå söta! Har du kommit underfund med vilka färger och mönster de har?

Det är f-nimej en konst att fota kattungar ;-)) Försök göra bakgrunden lite mer neutral med hjälp av tex ett ljust lakan (INTE brun fleecefilt som jag hade till min blåa kull, haha). Passa på att fota så fort solen tittar fram. Ta tusen och åter tusen bilder, ett par brukar bli bra i alla fall. Nu när dem är så stora behöver ni inte hålla i dem, följ i stället efter dem med kameran och fota ögonblicket.

Quetta
0

#9 Säger detsamma. Redan 5 veckor! Usch vad tiden går fort!

Dom är jättefina, bebisarna.

Labolinas
0

#9 Det jag vet är att Angel är blåspott utan silver Baby är troligtvis blåspott utan silver hon också dock är vi väldigt tveksamma gällande hennes färg då hon även kan vara lilaspottad dock en väldigt mörk lila i så fall men detta kan ju bero på den kombination jag har gjort, så det blir väl så att jag regar henne ocskå får jag henne färgbestämd på utställningen i vår så får vi se

Har provat allt ni föreslår men jag ger inte upp någon dag skall jag lyckas ta bra bilder på dem.

Mia-
0

Va fina de är!!!

Helenaf76
0

Vilka sockertoppar! Kyss

[hakkapelitta]
0

Jättesöta, gillar speciellt Baby Kyss

SacredSouls
0

Kyss De ser så herlige ut begge to.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

kattkompaniets
0

gulliga

Nilla
0

Bedårande söta bägge två…Kyss

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Labolinas
0

Tackar så mycket. Nu är de snart 6 veckor gammla och de växer i en sådan fart och detta tycker inte deras mamma är så kul då hon har svårt att hålla koll på dem båda samtidigt då de är som ett yrväder båda två. Skall uppdatera med lite bilder så fort jag får dem att vara stilla vilket innebär i princip aldrig men jag sak i alla fall försöka.