Siames iFokus

Siames

Etiketthumor
Läst 1833 ggr
Nilla
2009-01-18 23:04
0

Nippriga gossar...

Med en superfertil yngling i huset, blir även resten av kattskaran aningen nippriga. Vår Ocicat Tiramisú pinkar nu friskt och vi får täcka soffan med duschdraperi och inkontinensunderlägg. Isaac tjoar och övar sig på stackars Gucci…

Trodde knappt mina ögon, när jag fick se Isaac ovanpå Gucci, med ett rejält tag i hans nackskinn. En liten skvätt har vi också åstadkommit, ovanpå Neos i soffan.

Oooops, det här var en tidig rackare, Isaac är ju bara en liten ranglig skrutt…Skrattande

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

SacredSouls
2009-01-18 23:21
0

Skrattande ja de gutta,de gutta.

Det var en tidlig kar gitt (og for et utrolig stilig sofa trekkTungan ute)

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

SergeantHanna
2009-01-18 23:22
0

OJ OJ, nu blir jag nervös här.. Jag får hoppas att brorsan här hemma är nöjd med att vara bebis ett tag till. Han kommer väl inte begripa att flickan är en flicka när hon är så liten? De får gärna lugna ner sig och vara bebisar ett bra tag för min del..

Nilla
2009-01-18 23:27
0

Vi har en löpande hona i huset, vilket gör samtliga pojkar nippriga. Tiramisú som annars är "torr", har börjat skvätta och spraya.

Detta är ju mycket intressant för övriga katter i hushållet och Isaac har inte varit sen att hänga på trenden.

Nu flyttar Tiramisú på torsdag. Han flyger till England till sitt nya hem. Då lugnar det nog ner sig här hemma…får vi hoppas. Skrattande

Zandrinos
2009-01-19 11:59
0

Det ska börjas i tid….Flört

kattguld
2009-01-19 15:20
0

Åh jissesFörvånad

Hoppas syrran håller sig i styr ett tag till innan hon börjar löpa. Eftersom Inez går in för allting så helhjärtat så blir nog hennes löp något i hästväg. Men men, vi har ju heller ingen fertil hane hemma.

Nilla
2009-01-19 19:15
0

Ja, en Oriental/Siames löper LITE mer högljutt än en Ocicat…det kan jag lova. Flört