Siames iFokus

Siames

Etikettkattungeprat
Läst 871 ggr
[lisme]
0

James Bond kullet

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Disse små skjønningene var to uker for etpar dager siden, og i kveld har jeg fått noen bilder av dem som jeg har lyst til å dele med dere  Cool

A View to a Thrill (gutt - SIA b? var)

The Show is Not Enough (gutt - SIA d var)

Quantum of Catnip (sia f var)

Dr. Meow (gutt - OSH n 03 var)

For Green Eyes Only (jente - OSH a var)

SacredSouls
0

Sååå skjønne.Også har dere jo fått en røding også da KyssDet var gøy.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

[lisme]
0

Ja røde er gøy! Hadde litt vanskeligheter med å se fargen hans, tenkte slett ikke over at han kunne være rød. Men så når han kom ut fra buret midt på dagen, kunne samboeren se en rød liten hale, akkurat sånn hale som bestefaren hans har Kyss

kattkompaniets
0

Söta ungar,  och bilder

Den lilla blåa ser ut som hon har skägg

kattguld
0

Härliga ungar. Roliga namn, jag gillar att du "skruvat till" namnen litet.

Men hemsidan "under construction"  jag hade ju velat se FLER bilderGråter

[lisme]
0

Det kommer flere bilder etterhvert som jeg får mailet dem over og klarer å legge dem inn. Det er litt mer kronglete og tidkrevende å lage hjemmesiden ferdig når jeg ikke er hjemme Skrattande

kalindas
0

Jättesöta! Kyss
Har du kunnat se om det är någon sys?

/Elisa

MalinL
0

Så fina de är!

[lisme]
0

Jeg er ikke hjemme så jeg har ikke sett disse små siden mandag 04.01, men da var det ingen antydning til sys å se. Samboeren forteller at The Show er rødaktig på ryggen, han er ikke hvit på ryggen som de to andre SIA var er, men om det betyr at han er en sys, det aner jeg ikke.

Quetta
0

Dom är jättesöta!  Kyss

Beige
0

Kanske en röd sys, det låter jättespännande Tungan ute

Rithwa
0

jätte fina kattungar grattis

Himmeltinden
0

Kjempe lekre småttinger..Kyss og rødt som er så nydelig…heldiggris ;)

[lisme]
0

Tusen, tusen takk alle sammen! Jeg gleder meg som en unge til jeg kommer hjem og kan kosemose disse små skjønnhetene. Jeg er helt forelsket - akkurat som jeg pleier å være når det er kattunger i hus Kyss  Vi skal mest sannsynlig beholde en fra dette kullet, det store spørsmålet er bare hvem? Godt vi har litt tid å spekulere på! Når det gjelder sjarm, er det en som utmerker seg og det er Dr. Meow. Han er sin far opp ad dage i personligheten, "kos meg, kos meg, kos MEG!"