Siames iFokus

Siames

Etikettkattprat
Läst 2107 ggr
Labolinas
0

30 dagars Labolinas bäbisar

Nu har jag äntligen fått tagit bilder på de små. Båda två mår bra och växer som bara den. Har bestämmt att jag skall behåll en av dem men jag vet ej vilken än men jag har ju ett par veckor till innan jag behöver bestämma mig vem av dem som får stanna.

Angel

Labolinas
0

En till på Angel

Labolinas
0

Baby

Labolinas
0

En till på Baby

Attacks
0

NomminKyssJeg tror sannelig disse glemmer å ta turen innom kanin alderen,Nydelige begge to.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

MijmuPix
0

Vad de växer! Det blir inte lätt att välja vilken som ska stanna, de är jättefina båda två! Glad

Nilla
0

Gudagoda bägge två! Kyss

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

SacredSouls
0

KyssSå skjønne. Jeg fikk en favoritt i Baby jeg. Nydelig topp.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

kalindas
0

Svårt att välja. Båda är väldigt fina.

/Elisa

Avions
0

Vad fina dom är! Jag gillar Baby jag…Kyss

kattkompaniets
0

Fina båda två, Baby ser ut att ha en fin topp

Rithwa
0

oh så söta dom är …………….

Labolinas
0

Vad kul att ni gillar dem. Som sagt det kommer inte bli lätt att välja då de är relativt olika.

Baby har kommit lite längre i utvecklingen än vad Angel har gjort då det ser man på huvudet, Baby har vuxit något enormt den sista veckan medan Angel har ståt stilla lite gran. De skiljer sig även i tempramentet då Baby är en riktig fart dåre som är totalt orädd, bråkar och har sig med både sin mamma och barnsköterskan (Mercedes) biter dem i svanser och slår dem i huvudet med tassen och får hon inte sin mat direkt så biter hon en i tårna, detta skulle ALDRIG Angel göra då hon är den lunga tjejen som tar det försiktig och tar det säkra före det osäkra och som gillar att ligga och myssa i mattes famn,så man skulle kunna säga att Baby är en "pojk-flicka" medan Angel är en riktig tjej när det gäller tempramentet dock är de båda super sociala och mysiga.

Det blir väl så att jag måste känna att jag har den riktigt rätta köparen då jag skall sälja en av dem och det är ju ingen panik del är de så små och skulle jag känna att jag inte hittar den rätta så är det ingen fara då det bara är en kattunge det hade ju varit värre om de hade varit 5-6 st, så just nu känner jag att det är rätt skönt att de bra är två.

Quetta
0

Så söta de är!

EvelynKatt
0

sötnosar! det är inte lätt att vara kattungesjuk på det här stället. dock lätt att bli det…

HeidiK
0

Kjempefine var de Kyss

Jeg fikk også en liten favoritt i BabyKyss

hoffens
0

Fina, inte lätt att välja.

Caroline22
0

Fine begge 2, men jeg har sakt hvem du må beholde jeg;-))

MalinL
0

Så söta de är!

Labolinas
0

#17 Jag vet, och det lutar väl åt att jag behåller den du sa men jag vill inte välja jag skulle kunna behålla båda två.